اخبار داغ

پیام تهدید آمیز و تروریستی رژیم صهیونیستی به گروه‌های مقاومت فلسطینی

پیام تهدید آمیز و تروریستی رژیم صهیونیستی به گروه‌های مقاومت فلسطینی
منابع خبری اعلام کردند، رژیم صهیونیستی از طریق کانال ارتباطی مصر ، جنبش حماس و جهاد اسلامی را به تشدید حمله و عملیات تروریستی تهدید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کرد که محتوای این پیام این است که هرگونه نقض یا تلاش برای سنگ اندازی در راهپیمایی پرچم در قدس توسط گروه‌های مقاومت با پاسخ سخت اسرائیل روبه رو خواهد شد.

این شبکه افزود: دستگاه‌های امنیتی اسرائیل، راهپیمایی پرچم را فرصت تنش [جدید] با حماس می دانند، به همین دلیل حکومت اسرائیل در حال حاضر چگونگی ورود پول نقد اعطایی قطر برای کاهش هرگونه تنش را بررسی می کند.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز روز دوشنبه هشدار داد: هرگز اجازه اجرای طرح های شوم دشمن برای یهودی سازی مسجدالاقصی و شهر اشغالی قدس را از رهگذر تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک، برپایی راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» و یا اجرای مراسم تلمودی نخواهیم داد.

راهپیمایی پرچم به ‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود.
صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌ صورت کامل پایتخت این رژیم است ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

دوسال پیش نیز تجاوزات و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس و مسجد الاقصی با وجود هشدارهای مقاومت، به درگیری و جنگی دیگر در غزه منجر شد که ۱۲ روز به طول انجامید و تنش و درگیری‌های شدیدی را هم در سراسر سرزمین های اشغالی از جمله فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ به دنبال داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه