اخبار داغ

درگیری‌ شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری

درگیری‌ شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری
منابع خبری بامداد چهارشنبه از درگیری‌های شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نقاط مختلف کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست به شهرک «قباطیه» واقع در جنوب شهر جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست قصد داشتند به منزل چند فلسطینی حمله کنند که هدف بسته‌های انفجاری و تیراندازی نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفتند.

نظامیان صهیونیست همچنین به روستای «اوصرین» واقع در جنوب نابلس و نیز به شهر طوباس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع درمانی فلسطین نیز گزارش دادند، درپی درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در «عیسویه» واقع در قدس اشغالی، هفت فلسطینی به ضرب گلوله پلیس زخمی و ۱۰۰ نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

گردان‌های مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای مقاومت این گروه به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در مسیر شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» و الخلیل تیراندازی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه