اخبار داغ

صحرایی در گفتگو با دانا:

وزارتخانه در حال بررسی عامل اصلی اختلافات در تاخیر پرداخت حقوق فرهنگیان است

وزارتخانه در حال بررسی عامل اصلی اختلافات در تاخیر پرداخت حقوق فرهنگیان است
سرپرست وزارت آموزش با اشاره به بررسی علل تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان گفت: مرکز ارزیابی و رسیدگی به شکایت وزارتخانه، در حال بررسی عامل اصلی اختلافات است.

رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره پرونده مقصران تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان اظهار داشت: تحقیقات به منظور تاخیر در پرداخت حقوق معلمان در حال انجام است، به طوری که بررسی‌های لازم در مورد افرادی که دخالت موثر در تخلف داشتند نیز در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان این که مرکز ارزیابی و رسیدگی به شکایت وزارتخانه در حال بررسی عامل اصلی اختلافات است، گفت: متاسفانه در لایه‌های میانی کسانی بودند که با سهل انگاری  سبب شدند تا شاهد این رویداد باشیم که به طور قطع تغییرات در آن حوزه رخ خواهد داد.

 به گفته وزیر آموزش و پرورش، آنچه که برای وزارت آموزش و پروش مهم بود پرداخت به موقع حق معلمان در فرودین ماه بود که با رسیدگی و پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم مشکلات را برطرف و حقوق معلمان را به موقع پرداخت کنیم.

گفتنی است؛ سوء مدیریت و اتفاقات رخ داده در اسفند ماه سال گذشته سبب استعفا وزیر آموزش پرورش  شد، به طوری که وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای رسما اعلام کرد که اشتباه از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه یعنی صادق ستاری‌فرد است. متاسفانه یوسف نوری سکان وزارتخانه را به تحویل داد، این در حالیست که مقصران اصلی این اشتباه همچنان برکنار نشدند!.

در حالیکه آموزش و پرورش اوایل فروردین امسال در پی ایجاد وضعیت اسف‌بار در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان اعلام کرد قصور منجر به تأخیر و نحوه پرداخت به موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی است که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد اما تاکنون با گذشت حدود دو ماه  همچنان خبری از برخورد قانونی با عوامل نامبرده نیست. حال باید دید برنامه آموزش پروش با متخلفان یا افرادی که دخالت موثر در تخلف را داشتند، چیست؟!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
معلم بازنشسته -> 1402/02/25
پاسخ

اصلا مدیری تو آموزش و پرورش وجود نداره که بخواد مدیریت یا سوء مدیریت کنه!

معلم -> 1402/02/25
پاسخ

سوء مدیریت و اتفاقات رخ داده در اسفند ماه سال گذشته رو ول کنید و اگر راست میگید از الان به بعد رو درست انجام بدین

اكبر -> 1402/02/28
پاسخ

خانه از پاي بست ويران است

نامدار -> 1402/02/25
پاسخ

آقای صحرایی شما هم هیچ کاری نه از دستت میاد نه اگر ی روزی از دستت بر بیاد برای ما انجام میدی.

زهرا اباعی زاده -> 1402/02/25
پاسخ

بازها و بارها وزرای قبل هم از این اخبار دادن بیرون و هیچی نشد

ضیایی -> 1402/02/25
پاسخ

شما منبعد رو درست انجام بدین اون قبلی ها رو ولش کنید. حالا میخواین ی سال هم با تاخیر بدین و هی بگین دنبال اون یارو مقصره بودیم وقت نکردیم به موقع پرداخت کنیم