اخبار داغ

یادداشت محمد نوری درباره دربی فینال جام حذفی

اشتباهات داوری علیه استقلال

اشتباهات داوری علیه استقلال
محمد نوری مدافع اسبق استقلال در یادداشتی به بررسی شرایط دربی فینال جام حذفی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال برای دربی فینال جام حذفی لحظه شماری می‌کند. آنها دوست دارند در فینال حذفی انتقام شکست ناعادلانه در لیگ برتر را بگیرند. شرایطی استقلال آرمانی و ایده آل است و آنها می توانند فصل را با قهرمانی به پایان ببرند. من معتقدم اگر استقلال مثل بازی‌های گذشته بابت اشتباهات داوری حقش ضایع نشود، به طور حتم برنده دربی خواهد بود و قهرمان جام‌حذفی می‌شود.

اگر باشگاه استقلال به دنبال این بود داور خارجی دربی را سوت بزند، به خاطر اشتباهات زیادی داوران در این فصل بود. استقلال طبق آمار منتشر شده تیم بود که از داوری بیشتر از همه متضرر شد. چند مثال بزنم که داوری به سود پرسپولیس بوده. در دربی مدافع سرخپوشان مرتکب هند می‌شود اما داور پنالتی نمی‌گیرد. بازی با ذوب‌آهن، هند علی نعمتی مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه نادیده گرفته می‌شود. گل مردود لوکادیا در بازی با نفت مسجدسلیمان صحیح اعلام می‌شود.

درخواست باشگاه استقلال مبنی بر حضور داور خارجی، بی‌احترامی به داوران نیست. برای داوران احترام زیادی قائل هستم اما داور خارجی می‌توانست به تمامی حرف و حدیث‌ها پایان دهد.

پرسپولیس به قضاوت داور دربی اعتراضی ندارد چون داوری‌ها به سود این تیم بوده، وقتی داوری به نفع این تیم است چرا باید اعتراض کند؟ امیدوارم داور دربی با یک قضاوت عادلانه کاری کند تا حق به حقدار برسد.

محمد نوری – مدافع اسبق استقلال

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه