اخبار داغ

حواشی جذاب دربی؛ مصدومیت فیلمبردار، اشک، دعا و سجده شکر

جام حذفی فوتبال| بطری‌بازی و فحاشی ساپینتو با تماشاگران پرسپولیس!/ عالیشاه ترک عادت نکرد

جام حذفی فوتبال| بطری‌بازی و فحاشی ساپینتو با تماشاگران پرسپولیس!/ عالیشاه ترک عادت نکرد
حواشی جذاب دربی 101 در فینال جام حذفی خواندنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا قهرمان جام حذفی مشخص شده و فصل فوتبالی ایران رسما به پایان برسد. دربی شماره 101 بسان همیشه حواشی جذابتر از متن داشت که از مدتها پیش شروع بازی آغاز شد و تا بعد از بازی ادامه داشت. جذابترین حواشی این بازی به شرح زیر هستند:

 

*هواداران دو تیم از شب گذشته مقابل در‌های ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم شوند. هوادارانی که از شهر‌های دور برای تماشای دربی به تهران آمده بودند، مقابل استادیوم چادر زده بودند.

 

* در فاصله کمتر از 5 ساعت تا شروع و راس ساعت ۱۴:۱۰ به روی هواداران توسط مسئولان باز شد تا آنها با عبور از پروسه عبور از گیت‌ها وارد جایگاه‌های خود شوند.

 

*بازار سیاه بلیت دربی در اطرف ورزشگاه به 2 میلیون تومان رسید.

 

*سکوی جشن قهرمانی جام حذفی در فاصله کمتر از 6 ساعت تا شروع دربی در حال آماده سازی است. با توجه به اینکه جام حذفی به مناسبت یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده اشخاصی که مشغول ساخت جایگاه قهرمانی هستند نخل‌هایی را نیز به شکل تزئینی آماده کردند.

*سرهنگ رازقی معاون عملیات پلس راهور درباره تمهیدات ترافیکی بازی امروز گفت: ️ در صورت نیاز و افزایش بار ترافیکی، ورودی به ضلع شرقی و ورودی به ضلع غربی استادیوم آزادی در مسیر شرق به غرب و همچنین غرب به شرق آزادراه مسدود می‌شود. همچنین به هواداران توصیه می‌کنم به موقع از استادیوم خارج شوند و به دقایق پایانی موکول نکنند.

 

*روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس_ استقلال، خبر داد.

بر اساس گزارش سایت شهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که امروز -چهارشنبه دهم خرداد ماه۱۴۰۲- در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه متروی مربوطه، منتقل می‌کند.

 

*در فاصله ۴ ساعت مانده به آغاز این دیدار، حدود ۱۰ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند. 

 

*حضور هواداران استقلال در درب غربی ورزشگاه آزادی، همچنین برخی هواداران پرسپولیس در این درب حضور پیدا کردند که ماموران انتظامی اجازه ورود به آن‌ها را ندادند. در اتفاقی مشابه هم به هواداران استقلال از درب شرقی ورزشگاه اجازه ورود داده نشد.

 

*از ورود هوادارانی که بلیت بازی را ندارند، به داخل ورزشگاه ممانعت می‌شود و ماموران پشت بلندگو بارها به این نکته اعلام کردند. عوامل یگان ویژه و نیروی انتظامی با بلندگو اعلام کردند با توجه به فروش کلیه بلیت‌ها، افرادی که بلیت ندارند هرچه سریع‌تر ورزشگاه را ترک کنند.

 

*در فاصله حدود ۵ ساعت تا آغاز بازی ترافیک بسیار شدیدی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های اطراف ورزشگاه به چشم می‌خورد.

 

*برخی کودکانی که با لباس استقلال وارد ورزشگاه شده بودند به اصطلاح کری‌های جالبی را برای بیرانوند خواندند. پس از رفتار عجیب بیرانوند علیه تیم استقلال در دربی گذشته که با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی همراه بود، هواداران آبی پوش موضع‌گیری‌های تندی علیه دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس داشتند و حتی در برخی موارد هم به او فحاشی کردند.

 

*با توجه به حساسیت این دیدار فحاشی عجیبی بین هواداران دو تیم در داخل ورزشگاه شکل گرفته و به انواع اقسام مختلف در حال توهین به یکدیگر هستند، همین امر باعث شد تا سکوهای ورزشگاه آزادی متشنج شود. هواداران دو تیم بر روی سکوها بارها علیه یکدیگر شعارهایی سر دادند تا به این شکل از خجالت یکدیگر در بیایند. بازار فحاشی تا زمان برگزاری بازی داغ بود.

 

*هواداران استقلال در روبه‌روی جایگاه پیراهن بزرگ این تیم را نصب کرده‌اند که بالای آن به مناسبت ولادت امام رضا (ع) «یا رضا» نقش بسته است. در کنار آن هم پرچمی منقش به باشگاه پرسپولیس برافراشته شده که روی آن عدد ۱۵ نوشته شده که تعداد عناوین قهرمانی این تیم در لیگ‌های مختلف را نشان می‌دهد. پرچم نمادین باشگاه پرسپولیس که در آن هواداری نام این باشگاه را به شکل لاتین نشان می‌دهد و به طوری که در گوشه‌ای از پرچم آرم باشگاه پرسپولیس به چشم می‌آید.

*شعارهای منشوری هواداران باعث شد مسئولان برگزاری مسابقه از بلندگوها موزیک پخش کنند. با اینحال موزیک‌های پخش شده از بلندگوها خیلی مورد استقبال هواداران قرار نمی‌گرفت و آن‌ها به کری خوانی‌های مرسوم خودشان مشغول بودند. گروه موزیک مستقر در ورزشگاه با تعبیه سن مقابل سکوهای روبروی جایگاه به اجرای برنامه پرداخت اما هواداران دوتیم استقبال گرمی از این برنامه‌ها نداشتند و به شعار علیه یکدیگر مشغول بودند. در نهایت این گروه موزیک به فاصله یک ساعت تا شروع بازی اقدام به ترک ورزشگاه کرد.

*پیش از آغاز بازی کری خوانی عجیبی بین هواداران دو تیم و تاب زیادی به این موضوع بخشیده بود و هر کدام از تماشاگران عنوان می‌کردند که می‌توانند در دیدار امشب تیم رقیب را شکست دهند.

 

*هواداران پرسپولیس با در دست داشتن یک جام نمادین روی سکوها با آن برای هواداران رقیب شروع به کری خوانی کردند.

 

*افراد متفرقه و کودکان بدون بلیت از تونل استادیوم آزادی که محل رفت و آمد افراد خاص و تیم‌هاست، به شکل آزادانه در رفت و آمدند!

 

*ساپینتو بعد از حضور در ورزشگاه آزادی در کنار زمین حاضر شد و برای هواداران استقلال دست تکان داد و با علامت پیروزی به احساسات آنها پاسخ داد.

 

*هواداران از شهرهای دور و نزدیک، خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند و با پوشیدن لباس تیم مورد علاقه خود در داخل استادیوم حضور دارند.

 

*بیرون از داخل ورزشگاه، مأموران به شدت در حال کنترل شرایط برای جلوگیری از بازار سیاه بلیت‌فروشی بودند.

 

*با وجودی که هنوز اصحاب رسانه برای پوشش اخبار دربی ۱۰۱ در جایگاه تعبیه شده خودشان مستقر نشده‌اند، نبود اینترنت برای خبرنگاران دردسرساز شده است.

 

*در فاصله ۲ ساعت تا آغاز بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی بلیط‌های این بازی تا ۱۰ میلیون تومان در فضای مجازی و برای جایگاه VIP مقابل ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسد.

 

*در زمانی که دو تیم به ورزشگاه آزادی وارد شدند، هر دو تیم با تشویق تماشاگران خودشان به داخل رختکن رفتند.

 

*تعدادی هواداران در بخش‌های در حال تعمیر ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

 

*شعارهایی که توسط تماشاگران سرخابی سر داده می‌شد منجر به این شد تا مسئولان برگزاری مسابقه از بلندگوها موزیک پخش کنند.

 

*به مناسب تولد امام هشتم شیعیان از بلندگوهای ورزشگاه آهنگ‌هایی برای حاضران پخش شد.

 

*تعدادی از بازیکنان ذخیره استقلال مانند محمدحسین زواری و سینا سعیدی‌فر اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند و کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

 

*مهمترین اتفاق پیش از بازی حضور علیرضا بیرانوند در زمین بود. دروازه‌بان پرسپولیس به‌واسطه اظهارنظرهایش علیه ساپینتو و همچنین رفتارش در دربی مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار گرفته بود و زمانی که به سمت دروازه رفت، هواداران استقلال شعارهای تندی علیه او سر دادند؛ به‌طوری که جو ورزشگاه برای دقایقی متشنج شد. هواداران خشمگین استقلال با پرتاب سنگ و سایر اشیا به استقبال دروازه‌بان پرسپولیس رفتند. پرتاب اشیا آنقدر زیاد بود که یکی از آنها به ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس برخورد کرد و سبب مصدومیت او شد. تماشاگران پرسپولیس به شدت بیرانوند را در این دقایق تشویق کردند.بیرانوند در ادامه از سایر دروازه‌بان‌ها خواست نزدیک وسط زمین تمرین کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال به تصمیم مسئولان معترض شدند.

 

*رفتار تماشاگران استقلال، توسط هواداران پرسپولیس به شکل عجیبی تلافی شد. در جریان تمرین پیش از شروع بازی هواداران پرسپولیس با پرتاب اشیا مختلفی مانند سنگ باعث این شد تا سیدحسین حسینی گلر آبی‌پوشان از ناحیه پا دچار مصدومیت شود. پس از این اتفاق حسینی از این کار ناراحت و بهت زده شد و جای خود را برای تمرین کردن تغییر داد.

 

*سبحان خاقانی به همراه عارف غلامی، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، امید حامدی فر، ابوالفضل جلالی و زبیر نیک نفس در لیست ۱۸ نفره استقلال حضور دارند. 

 

*امید نورافکن و پژمان جمشیدی از بازیکنان اسبق دو تیم با حضور در ورزشگاه نظاره‌گر این دیدار بودند. رضا میرزایی بازیکن مصدوم استقلال با عصا در ورزشگاه آزادی حضور یافت. برخی بازیکنان سهمیه امید استقلال قصد نشستن در جایگاه ویژه را داشتند که اجازه حضور آنها داده نشد

 

*ازدحام بیش از حد مقابل ورودی خبرنگاران باعث شد تا خبرنگاران از جمله خبرنگار دانا دقایق طولانی برای احراز هویت و قرار دادن آی دی کارت در قسمت بارکد خوان معطل بمانند. دلیل این شلوغی حضور افرادی بود که نه کارت خبرنگاری داشتند و نه بلیت وی آی پی. این ازدحام صدای مسئولان حراست را هم در آورده بود و نیروهای یگان ویژه نیز هرچه تذکر می دادند افراد متفرقه از این قسمت کنار بروند، کسی گوش نمی کرد و هرلحظه به تعداد حاضران افزوده می شد. تاسف بار اینکه برخی لیدرها خبرنگاران را برای گرفتن کارت شان دوره کرده بودند تا از این نقطه عبور کنند و خود را به ورزشگاه برسانند. برخی هم به دنبال ورود با سفارش دیگران بودند که البته موفق به انجام این کار نشدند و مسئولان حراست در نهایت اوضاع را تحت کنترل در آوردند تا این غائله تمام شود.

 

*محمد حسین ترابیان، داور چهارم بازی در زمان عکس یادگاری گرفتن تیم داوری و ناظر بازی پسر خود را به همراه داشت‌. او قرار است پس از این مسابقه از دنیای داور خداحافظی کند.

 

*هواداران پرسپولیس با لقب امپراتور، تصویری از یحیی گل محمدی را به نمایش گذاشتند.

 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با محسن المسروری نایب رئیس فدراسیون عمان، ناصر السالم عضو هیأت رئیسه فدراسیون عمان، علی خطیر مشاور رئیس فدراسیون محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ، آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی وارد ورزشگاه شد‌. سعید الهویی، رحمان رضایی، آندرانیک تیموریان و دینکا آلین به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه حضور یافتند. علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی جهت تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی حضور یافتند‌. همچنین  لوسادا سفیر اسپانیا در ایران در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

 

*هواداران پرسپولیس پس از تنش‌ها، با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خودشتن جلوه زیبایی را به سکوها دادند. هواداران پرسپولیس در سکوهای روبروی جایگاه، پشت به زمین ایستادند و به سبک هواداران بایرن مونیخ هلهله کردند. پیش از شروع بازی تماشاگران پرسپولیس در گوشه‌ای از ورزشگاه به آتش‌بازی مشغول شدند.

 

* بسان همه بازیهای قبلی افراد متفرقه زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند. پس از گل پرسپولیس، برخی خبرنگاران با افراد متفرقه‌ای که در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند و جو را متشنج کرده بودند دچار درگیری شدند.

 

* در دقیقه ۱۹ پیش از ارسال کرنر سعید صادقی روی دروازه استقلال پرتاب بطری به سمت بازیکن پرسپولیس سبب توقف در جریان بازی شد. در این لحظه روزبه چشمی به سمت هواداران رفت و از آن ها خواست این کار را تکرار نکنند اما این درخواست هم فایده نداشت تا اشکان خورشیدی تصمیم بگیرد توپ را به دست گرفته و به سمت وسط زمین بدود اما بار دیگر با پادرمیانی سید حسین حسینی، این غائله ختم به خیر شد‌.  همچنین در دقیقه 25 بازی در حالی که استقلال از سمت چپ زمین مشغول حمله به سمت دروازه پرسپولیس بود، پرتاب بطری آب این بار از سوی هواداران سرخپوش اتفاق افتاد. دقایقی بعد ساپینتو با اشکان خورشیدی به صحبت پرداخت. سرمربی پرتغالی از داور مسابقه درخواست کرد که به این مسئله توجه داشته باشد.

 

* مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی در دربی سجده شکر بجا آورد. پس از گل پرسپولیس هواداران با استفاده از مواد آتش زا به شادی پرداختند.

 

* پرتاب سنگ در دقیقه ۴۵ سبب مصدومیت یکی فیلمبرداران در کنار زمین شد.

 

* ارسلان مطهری در دقیقه 32 مسابقه به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد. او بعد از تعویض، با چشمانی اشکبار در آغوش ساپینتو قرار گرفت.

 

*پس از پایان نیمه نخست بازیکنان استقلال، بیژن طاهری و خسرو حیدری به سمت داور رفتند و به او اعتراض کردند. در این بین افشین پیروانی هم از قافله عقب نماند و خود را به جمع معترضان رساند!

 

*در دقیقه 81 بازی اشکان خورشیدی مصدوم شد و به همین دلیل بازی را متوقف کرد. داور به صورت لنگ لنگان به کنار زمین رفت تا تحت مداو قرار بگیرد. مصدومیت اشکان خورشیدی باعث شد داور دربی تعویض شود. خورشیدی در دقیقه ۸۲ فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس دچار مصدومیت از ناحیه پشت ران شد و نتوانست کارش را در زمین ادامه دهد. همین مساله باعث شد محمدحسین زاهدی فر که داور پشت دروازه بود، به جای خورشیدی در زمین حاضر شود و جای او را بگیرد.

 

*در دقیقه 67 بازی مهدی ترابی و روزبه چشمی با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند و این درگیری با ورود علی نعمتی و بازیکنان ذخیره نیمکت استقلال ابعاد وسعی پیدا کرد. در نهایت داور آنها را با کارت زرد جریمه کرد.

 

* در دقیقه 82 مسابقه با اینکه جریان بازی به دلیل مصدومیت متوقف بود، هواداران استقلال نارنجک پرتاب کردند.

 

*محمدحسین مرادمند در این فصل آنقدر روی نیمکت استقلال نشست که تبدیل به یک مهره سوخته شد، اما او در این چند هفته آنقدر خوب کار کرد که تبدیل به بهترین گلزن هفته‌های اخیر آبی پوشان شد. این بازیکن در بازی با مس رفسنجان و تراکتور گلزنی کرد، اما در بازی با نساجی دوباره نیمکت نشین شد، اما بغض مرادمند درست در دقیقه ۱۰۰ بازی و در اوج نا امیدی طرفداران استقلال ترکید. او بعد از گلزنی از خوشحالی اشک ریخت.  البته این بازیکن دقایقی بعد به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به عارف غلامی بدهد.

 

*وقتی استقلال در ثانیه های پایانی صاحب ضربه کاشته شد، سیدحسین حسینی هم همراه دیگر بازیکنان استقلال جلو آمد تا آبی ها با حداکثر نفرات برای برگشتن به بازی تلاش کنند. ارسال سعید مهری با ضربه سر محمدحسین مرادمند تبدیل به گل برای استقلال شد ولی نکته ای که از دید خیلی ها دور ماند، واکنش سیدحسین حسینی به گل استقلالی ها بود. سیدحسین حسینی که جلو آمده بود، بعد از گل آبی ها شوک شد و خلاف جهت باقی بازیکنان حرکت کرد و دست هایش را روی سرش گذاشت.

 

*ریکاردو ساپینتو پس از گل ثانیه آخر استقلال در دربی ۱۰۱، از زمین بازی اخراج شد. بعد از آنکه استقلال به گل تساوی رسید، ریکاردو ساپینتو رفتار زننده‌ای از خود نشان داد که از چشم تیم داوری دور نماند و محمدحسین زاهدی‌فر با کارت قرمز سرمربی استقلال را جریمه کرد. سرمربی پرتغالی استقلال بعد از اخراج بسیار عصبانی بود و حتی به داور چهارم توهین بدی کرد که داور می‌خواست با او درگیر شود. ساپینتو از زمین بیرون نمی‌رفت و هواداران پرسپولیس با پرتاب اشیاء به سمت او از خجالت وی درآمدند. ساپینتو هم در جواب به هواداران پرسپولیس بطری آب پرتاب کرد. در حقیقت ساپینتو ابتدا با داوران درگیر شد و سپس با هواداران پرسپولیس. پرسپولیسی‌ها و ساپینتو به سمت هم بطری پرتاب می‌کردند!

 

*پس از گل استقلال، گل محمدی و پیروانی به خاطر اعلام خطا به سود استقلال به شدت به کمک داور اعتراض کردند. یحیی گل‌محمدی پس از پایان اعتراض به داور با اشکان خورشیدی در کنار زمین به خوش و بش پرداخت اما پیروانی همچنان به قضاوت داور معترض بود.

 

*برخی هواداران استقلال که در دقایق پایانی ورزشگاه را ترک کرده بودند، پس از به ثمر رساندن گل مرادمند به ورزشگاه بازگشتند.

 

*دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در شرایطی برگزار شد که بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی به دلیل بازسازی، تخریب شده‌اند و قاعدتاً باید خالی از تماشاگر باشند. با وجود این مسئله، تعدادی از تماشاگران در طبقه دوم، روی سکوهای در حال تعمیر نشستند و بازی را از آنجا تماشا کردند؛ اتفاقی خطرناک که مشخص نیست مسئولان به چه دلیل اجازه  این کار را داده‌اند.

 

*امید عالیشاه این بار هم درست مثل نوبت قبلی که به استقلال گل زد، بعد از زدن گل پیراهن درآورد و کارت زرد گرفت. امشب امید عالیشاه بعد از آن که از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد از فرط خوشحالی پیراهن خود را درآورد و نیم دور در ورزشگاه چرخید تا ترک عادت نکرده باشد.

 

* کادرفنی و نیمکت‌نشین‌های استقلال پس‌ از گل عالیشاه اعتقاد داشتند خطای منجر به گل درست نبود و به این ترتیب به داور اعتراض کردند. پس از گل دوم پرسپولیس، روی ماتا مربی استقلال در اعتراض به تصمیم داور در اعلام خطا به سود پرسپولیس برای داور دست زد. در ادامه بهزاد غلامپور نیز به کنار خط آمد و پس از شوت کردن یک بطری آب به درون زمین برای داور دست زد. سپس بیژن طاهری نیز به جمع آنها اضافه شد و ضمن دست زدن برای داور، نیمکت‌نشینان استقلال را بلند و دعوت به دست زدن برای داور کرد. اعضای تیم استقلال برای لحظاتی به صورت گروهی برای داور بازی دست زدند! سهیل مهدی مسؤول مسابقات سازمان لیگ پیش از شروع دوباره بازی سعی در آرام کردن روی ماتا داشت. حجت کریمی و همراهانش در ثانیه‌های پایانی بازی با تماشا کردن صحنه گل دوم پرسپولیس از طریق موبایل‌های خود، عملکرد زاهدی فرد را در این صحنه به نقد کشیدند.

 

*در دقیقه ۱۱۸، پیروانی و گل محمدی در واکنش به تصمیم داور در عدم اعلام خطای سیلوا، به شدت اعتراض کردند و بالاپایین پریدند!



*هنگام تعویض پرسپولیس در لحظات آخر بازی، سروش رفیعی به کنار خط آمد و هم‌تیمی‌هایش را تشویق کرد که سهیل مهدی به او تذکر داد به نیمکت تیمش برگردد.

 

* سکوهای قرمز با حضور شاگردان گل‌محمدی، به سبک ایسلندی پرسپولیس را تشویق کردند. بهرنگ علوی که در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم وارد زمین شده بود قصد داشت به زمین برود که این رفتار مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفت. ماموران انتظامی برای دقایقی مانع ورود حسین شهریاری، عضو هیات مدیره پرسپولیس به داخل زمین شدند.

 

* درحالیکه تمام سکوهای قرمز از جمعیت پر بود، هواداران استقلال اقدام به ترک ورزشگاه کردند. با این حال تعدادی زیادی از استقلالی‌هاروی سکوها نشسته بودند و با ناراحتی درون زمین را تماشا می‌کردند.

 

*بیرانوند بعد از دوگانه قهرمانی، اشک شوک می‌ریخت. از سوی دیگر مهدی قایدی با چشمانی اشکبار و به نشانه ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد. بیرانوند بعد از سوت پایان دربی روی دست هم‌تیمی‌هایش به بالا پرتاب شد. بازیکنان پرسپولیس به مناسبت قهرمانی جام حذفی دور افتخار زدند و مقابل دوربین عکاسان، عکس یادگاری گرفتند.

 

*هواداران استقلال پس از پایان بازی و مسجل شدن شکست مقابل پرسپولیس اعتراض شدیدی به بازیکنان خود داشتند. در این میان رضا میرزایی مهاجم مصدوم و سکونشین آیبی ها وارد جدل با تماشاگران استقلال شد و از بازیکنان دفاع کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه