اخبار داغ

چرایی ناکامی استقلال از زبان هافبک آبی ها؛

میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود/ آنها اصلا موقعیت نداشتند

میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود/ آنها اصلا موقعیت نداشتند
بازیکن استقلال گفت: تیم ما بیشتر از پرسپولیس موقعیت ساخت و به این تیم کمک کردند که قهرمان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا میرزایی هافبک استقلال پس از باخت استقلال مقابل پرسپولیس و از دست رفتن قهرمانی با صدایی گرفته، اظهار داشت: آنقدر از دست داور حرص خوردیم که صدایم گرفت. داور 6 بازی در لیگ قضاوت کرده است. 10 دقیقه در حالی که تیم ما در حال حمله کردن است طول می‌کشد تا داور تعویض شود. داور جایگزین هم اصلا خوب نبود. گلی که زدند، اصلا خطا نبود. سعید مهری به من گفت و قسم خورد که خطا نکردم. آن صحنه را خطا می‌گیرد و توپ آنها گل می‌شود ولی 2 توپ بعدی که واضحاً خطاست را نمی‌گیرد. دردمان را به چه کسی بگوییم؟
بازیکن استقلال در پاسخ به سوالی که آبی‌ها امروز خوب نبودند، ادامه داد: تیم ما بیشتر از پرسپولیس موقعیت ایجاد کرد. پرسپولیس یک موقعیت داشت و 2 گل زد. اصلا موقعیتی نداشت و به پرسپولیس کمک کردند. حیف این همه جمعیت که برای دیدن این بازی آمده بودند و به حق قهرمانی نشدند.
میرزایی گفت: من اگر در این بازی بودم، به تیم کمک می‌کردم. دعای خیرم البته پشتشان بود. بدموقعی یامگا مصدوم شد. شرمنده هوادارانی که آمدند شدیم.
وی در خصوص عمل جراحی خودش نیز اظهار داشت: من ان‌شاءالله پایم در ابتدا باید صاف شود، مثل دیگر پایم بشود تا ببینیم دکتر چه چیزی می‌گوید و بتوانم عمل کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه