اخبار داغ

قانون فقط برای پرسپولیس و استقلال نیست

پولادگر: دستور ممنوعیت عقد قرارداد دلاری ابلاغ شده/ از نهادهای امنیتی می خواهیم به ژیمناستیک ورود کنند

پولادگر: دستور ممنوعیت عقد قرارداد دلاری ابلاغ شده/ از نهادهای امنیتی می خواهیم به ژیمناستیک ورود کنند
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دستور معاون رئیس جمهور مبنی بر قرارداد ریالی با خارجی‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که دو تیم پرطرفدار پایتخت توانستند به فینال جام حذفی برسند و و خوشحالیم یک بازی خوب و هوادارپسند به نمایش گذاشتند. محمد پولادگر در خصوص برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: خیلی بازی خوب و پر هیجانی بود و هواداران راضی از ورزشگاه رفتند. تا آخرین لحظه برنده بازی مشخص نبود و خود این به هیجان بازی افزود و فکر می کنم هواداران شب خوب و خوشی را پشت سر گذاشتند.

وی در خصوص اینکه آیا نیامدن سجادی برای جلوگیری از حرف و حدیث ها بود، گفت: اینطور نیست. وزیر خودش به من دستور داد که به نمایندگی از او بیایم. واقعا شرایط جسمانی او هنوز آنقدر خوب نیست که زمان طولانی را در ورزشگاه حاضر باشند.

وی درباره دستور معاون رئیس جمهور مبنی بر قرارداد ریالی با خارجی‌ها گفت: دستوری است که ابلاغ شده و امیدواریم بتوانیم اجرا کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که مگر پرسپولیس و استقلال خصوصی نشده‌اند، چطور این دو باشگاه مشمول این موضوع می‌شوند؟ تصریح کرد: نه، این قانون برای همه باشگاه‌ها است، هیچ قانونی برای باشگاه خاصی نیست. این دو باشگاه در مسیر خصوصی‌سازی هستند و هنوز این اتفاق نیفتاده است.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه هواداران روی سکوهایی در دست تعمیر نشسته بودند و آیا این خطرناک نبود، گفت: نه این را پیش بینی کرده بودند و به هرحال همه بسیج شدیم که در این ورزشگاه شرایطی مهیا شود که شرمنده هیچ هواداری نباشیم و با اطمنیان خاطر بیایند و تیم های خود را تشویق کنند.

پولادگر در خصوص مجوز حرفه ای استقلال عنوان کرد: هفته اول تیرماه قرار است اعلام شود. امیدواریم مدارک استقلال هم تایید شود و ما هم نهایت تلاش خود را می‌کنیم که هر دو تیم را در آسیا ببینیم.

وی در خصوص تعلیق یکی از روسای فدراسیون ها به خاطر اختلاس، گفت: اطلاعی ندارم و مربوط به بخش حقوقی می شود که باید مراحلش طی شود. اینکه می گویید اختلاس بوده، من هم شنیدم. چند روز قبل به وزارت ورزرش ابلاغ شد و وزیر هم به بخش مربوطه ارجاع داد.

پولادگر در خصوص آخرین شرایط فدراسیون ژیمناستیک و اینکه چه تدبیری دارید که کار به تعلیق کشیده نشود، تاکید کرد: تدبیر ما همان بود که انتخابات را با همه تنش ها برگزار کردیم و رئیس فدراسیون الان با حکم وزیر مشغول کار است. متاسفانه اتفاق های خوبی در این فدراسیون نیفتاده. تلاش می کنیم که این تعلیق اتفاق نیفتد. متاسفانه فرایندی در این فدراسیون در 2 سال گذشته اتفاق افتاده  و کسی که الان مدعی است، در تیرماه 1400 دوره اش تمام شده. ما از نهادهای امنیتی درخواست داریم که رسیدگی کنند. البته گزارش دادیم و براساس همان گزارش اجازه ندادند که این فرد در انتخابات حاضر شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه