اخبار داغ

توضیحات مدیرعامل پرسپولیس بعد از قهرمانی جام حذفی؛

درویش: جدایی گل محمدی حاشیه برای اذیت کردن ماست/ برای پاداش باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم!

درویش: جدایی گل محمدی حاشیه برای اذیت کردن ماست/ برای پاداش باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم!
مدیرعامل پرسپولیس گفت: بخواهیم به بازیکنان پرسپولیس پاداش بدهیم، باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس در فینال جام حذفی و کسب دوگانه قهرمانی، اظهار داشت: در شب ولادت امام رضا (ع) به هواداران پرسپولیس عیدی دادیم. از مدیران صداوسیما تشکر می‌کنیم. با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه کم بود بازی را به خوبی پوشش دادند. از آنجا که همه ملت ایران پرسپولیسی هستند مگر عده‌ای کم، در ایران همه پرسپولیسی هستند مگر غیر آن ثابت شود! مردم ایران در این شب عزیز خوشحال بودند.

وی درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی یادآور شد: حتماً باید یک تحلیلی روی این بخش‌نامه شده باشد. سؤال این است که وضعیت بازیکنی که از قبل قرارداد دارد، چگونه می‌شود؟ البته این چیز خامی است و مجال بیشتری می‌خواهد تا روی آن بررسی‌های کارشناسی شود و پس از آن راهکاری پیدا کرد.

درویش درباره فحاشی هواداران استقلال علیه علیرضا بیرانوند و مصاحبه دیروز ساپینتو علیه دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بیرانوند فردای دربی قبلی عذرخواهی کرد. او همیشه به خوش‌اخلاقی و خوش‌خلقی معروف است. هواداران استقلال هم باید بدانند او برازنده‌ترین دروازه‌بان آسیا و یک سرمایه ملی است. باید همیشه این را بدانیم که باید به سرمایه‌های ملی احترام بگذاریم؛ چه استقلالی باشد، چه پرسپولیسی و چه سپاهانی. در واقع به صرف ایرانی بودن باید احترام گذاشت. شاید برخی تماشاگرنماها این کار را انجام می‌دهند، وگرنه تماشاگر واقعی فوتبال به سرمایه ملی بی‌احترامی نمی‌کند.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به بیرانوند، گفت: بیرانوند مقابل هیچ تیمی پا پس نکشید، هیچ وقت احساس غرور نکرد و با تمام تلاش در زمین مسابقه حاضر شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان تأکید کرد: گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد و بالطبع باید بماند. این مسائل بیشتر در فضای مجازی است که شاید برای آنکه آن خبر بیشتر دیده شود، دنبالش هستند، وگرنه کسی که قرارداد دارد، صحبت پیرامون جدایی‌اش غیرحرفه‌ای است. یحیی گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد و اینها مسائل حاشیه‌ای است تا تیم ما را اذیت کنند. از تدارکات تیم تا بیرانوند که قهرمان آسیاست، جزو بهترین‌ها هستند. اینها حاشیه هستند و طرفداران همه وقایع را به خوبی می‌بینند.

درویش در پاسخ به این سؤال که چه پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفته، تصریح کرد: پاداش آنها را مردم باید بدهند. اگر بخواهیم در حد شایستگی بازیکنان پاداش بدهیم باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم. دلخوشی مردم بزرگ‌ترین پاداش برای اعضای تیم است.

وی در پایان گفت: من باید از همه هواداران و تیم پرسپولیس تشکر کنم. از کوچک‌ترین بازیکنی که در تیم پایه‌ها بازی می‌کند  تا گل‌محمدی و پیروانی که زحمات زیادی کشیدند. می‌خواستیم دیشب پاداش بدهیم اما به دلیل مشکلی سیستمی، نتوانستیم. اینقدر پیروانی خوب مدیریت کرد که روز بازی همه گفتند کسی دنبال این مسائل نیست تا پاداش قبل بازی را بگیرد. این همدلی را مرهون تفاهم پرسنل باشگاه هستیم که به آنها خسته نباشید می‌گویم. به همه هواداران پرسپولیس باید این نوید را بدهیم که این همدلی را در جام باشگاه‌های آسیا بروز می‌دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه