اخبار داغ

توضیحات نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره قانون نقل و انتقالات؛

قنبرزاده: از سکه های پاداش اطلاعی ندارم/ در چین به یوآن قرارداد می بندند

قنبرزاده: از سکه های پاداش اطلاعی ندارم/ در چین به یوآن قرارداد می بندند
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنم سقف بودجه مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد دربی ۱۰۱ پایتخت، اظهار داشت: ۲ باشگاه تلاش کردند بازی در شرایط خوبی برگزار شود‌. سازمان لیگ در خصوص تعداد هواداران نقش زیادی ندارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه قرار بود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه باشند و ظاهرا بیشتر بود، گفت: قبلا هم گفتیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چندان دخل و تصرفی در بحث بیلت فروشی ندارند و مشورت می دهند. 35 هزار نفر هم قطعی نبود و اگر شرایطی پیش آمد تعداد را بیشتر می کنند و فکر می کنم این اتفاق هم افتاد.
وی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: به هرحال دوستان تلاش می کنند و بازسازی، تعمیر و نگهداری زمان می برد. دوستان انصافا در تلاش هستند و با توجه به اینکه مسابقات تمام شده است فرصت خوبی پیش رو است.
وی درمورد دستورالعمل نقل و انتقالات فوتبال کشور، توضیح داد:  این آیین‌نامه ۳۲ بند دارد.قرار است یکی از اعضای موثر کارگروه روز جمعه با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی توضیحات کاملی در این خصوص بدهد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو، گفت:  آن عضو کارگروه تمام توضیحات را در این خصوص اعلام خواهد کرد. 
وی درمورد اینکه آیا قبول دارد شاید سقف ۳۰۰ میلیاردی با توجه به هزینه سال گذشته باشگاه‌ها و تورم فعلی قابلیت اجرایی نداشته باشد، عنوان کرد: فکر می‌کنم سقف بودجه مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد باشد.
قنبرزاده در مورد اینکه تیم ها نمی توانند با  دلار و یورو قرارداد ببندند، عنوان کرد: در رسانه ها دیدم که مخبر، معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال کرده، اما تا این لحظه دست فدراسیون و حداقل سازمان لیگ نرسیده. اگر این مصوبه دولت باشد قانونا باید انجام شود. در آیین نامه هم ما بحثی در این مورد نداشتیم. 
وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی می آید با ریال قرارداد ببندد، گفت: به هرحال در خارج از کشور هم همین شرایط بوده و بازیکنی داشتیم که در چین به یوآن قرارداد بسته است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه 10 خرداد آخرین فرصت برای کسب مجوز حرفه ای بود و آیا AFC نامه ای در این  خصوص ارسال کرده است یا خیر، گفت: کمیته استیناف این موضوع را بررسی می کند و چیزی به ما هنوز اطلاع نداده است.قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا این قانون صددرصد عملی می‌شود، تاکید کرد: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط پای کار هستند و این قانون عملی می‌شود.
وی از موضوع پاداش تیم ملی و بحث سکه‌ها نیز کاملا ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: اطلاعی از موضوع سکه‌ها ندارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه