اخبار داغ

روئینگ مسابقات بزرگ مسکو| پاروزنان ایران در فینال/ نخستین مدال نصیب ملایی شد

روئینگ مسابقات بزرگ مسکو| پاروزنان ایران در فینال/ نخستین مدال نصیب ملایی شد
در آغاز مسابقات بزرگ روئینگ مسکو ملی‌پوشان کشورمان در ۳ ماده رقابت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات بزرگ روئینگ مسکو از صبح امروز در روسیه آغاز شد.

ورزشکارانی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

در آغاز این مسابقات ملی‌پوشان ایران در دور مقدماتی سه ماده به مصاف حریفان رفتند.

نازنین ملایی در گروه اول مقدماتی روئینگ تکنفره سبک‌وزن زنان در رقابت با حریفانی از بلاروس و ۴ رقیب از استان‌های روسیه با زمان ۸:۱۳.۰۸۷ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

امیرحسین محمودپور در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان با رقیب بلاروسی و ۲ حریف روسی مسابقه داد و با زمان ۷:۲۱.۷۴۶ دقیقه پس از پاروزن بلاروس دوم شد.

زینب نوروزی در گروه اول مقدماتی روئینگ زیر ۲۳ سال زنان با ۴ رقیب روسی و نماینده صربستان روبه‌رو شد و با زمان ۷:۵۹.۷۸۰ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و به فینال A صعود کرد.

این مسابقات بعدازظهر امروز با برگزاری فینال این رقابت‌ها ادامه پیدا کرد و نخستین مدال ایران بدست آمد.

...

امیرحسین محمودپور در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان با 5 رقیب از بلاروس و روسیه مسابقه داد و با زمان 8:13.278 دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و در مجموع هفتم شد.

...

نازنین ملایی در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن زنان در رقابت با حریف روسی و 3 رقیب از بلاروس با زمان 8:22.900 دقیقه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

...

زینب نوروزی در فینال A روئینگ زیر 23 سال زنان در رقابت با 5 حریف از روسیه با زمان 8:20.830 دقیقه در رده ششم قرار گرفت.

...

نمایندگان کشورمان در ادامه این رقابت‌ها فردا به مصاف رقیبان می‌روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه