اخبار داغ

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با دانا:

نقش مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی بی بدیل است/ راه مقام معظم رهبری راه امام است

نقش مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی بی بدیل است/ راه مقام معظم رهبری راه امام است
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه راه مقام معظم رهبری راه امام است، گفت: نقش مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت آرمان های انقلاب بی بدیل است.

حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) رهبری بی‌بدیل در قرون اخیر در موضوع هدایت یک انقلاب بزرگ مبتنی بر اسلام در جهان معاصر داشتند، گفت:‌ امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر انقلاب و همچنین به عنوان معمار راستین انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در تحولات حداقل ۵۰ ساله گذشته ایران اسلامی داشته است.

وی افزود: این معماری و بنیان گذاری یک حرکت مستدام و تداوم گر و به عبارتی یک حرکتی دینامیکی است که پایانی برای آن وجود ندارد، بلکه همیشه در حرکت تعاملی و رو به رشد است.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همچنان همان مشی و راه امام را دنبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: در این مسیر مقام معظم رهبری بارها خودشان اعلام کردند که براساس وصیت نامه امام(ره) و براساس مشی و خط حضرت امام، رهبری خود را دنبال کردند و بر مبنای آن ریل گذاری که حضرت امام(ره) کردند، حرکت می کنند و تا کنون نیز این مسیر را دنبال کرده اند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: می توان گفت تدوام انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام(ره)، مدیون رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است و قطعا اگر ایشان نبود، آن مسیری که ریل گذاری شده بود و نقشه راهی که حضرت امام ترسیم کردند برای اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تحول و رشد تعالی قرار گیرد، محقق نمی‌شد و ممکن بود از انقلاب چیزی جز نام باقی نماند.

وی ادامه داد: به همین خاطر نقش مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت آرمان های انقلاب بی بدیل است.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه راه مقام معظم رهبری راه امام است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز همان مسیر امام را دنبال می کنند به همین خاطر مردم خصوصا انقلابیون تبعیتشان از حضرت آقا همانند تبعیتشان از امام خمینی(ره) است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه