اخبار داغ

گزارش زنده دانا از مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران

گزارش زنده دانا از مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از دقایقی پیش با حضور مردم مؤمن و انقلابی در مرقد مطهر آن امام فقید آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) از دقایقی پیش با حضور مردم مؤمن و انقلابی در مرقد مطهر آن امام فقید آغاز شد.

این مراسم با حضور عاشقان و شیفتگان امام خمینی(ره) و همچنین شخصیت های سیاسی، لشگری برگزار شد.

سیدحسن خمینی: جمهوری اسلامی بزرگترین میراث امام راحل است

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت و گفت:‌ جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش بزرگترین میراث امام راحل است. جمهوری اسلامی یک کالبد مقدسی است که در قالب قانون اساسی شکل گرفته متشکل از دو قید بسیار مهم است، یکی آحاد مردم است.

یادگار امام با اشاره به توجه امام راحل به نقش مردم و بیداری دل‌های آنان، اظهار کرد: امام راحل فقط و فقط به بیداری دل‌های مردم توجه داشت و انقلابی پدید آورد که بی‌تردید مردمی‌ترین انقلاب جهان است. جمهوری اسلامی یک نظامی است که برآمده از خواسته‌های مردم است و حفظ جمهوریت را باید نصب العین خود قرار دهیم.

بعد از سخنرانی یادگار حضرت امام، مقام معظم رهبری وارد جایگاه سخنرانی شدند.

رهبر معظم انقلاب: امام از سرآمدان تاریخ ما است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) را از سرآمد تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان تاریخ را نه می‌شود حذف کرد و نه تحریف کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امام را هیچکس نمی‌تواند از حافظه تاریخ پاک کند نه امروز و نه در قرن‌های آتی. شاید چند صباحی دروغ‌پردازی و تحریف شخصیت شود اما این خورشید را نمی‌توان پشت ابر نگه داشت.

این مراسم به صورت زنده و مستقیم از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ببینید:

تصاویر حاشیه‌ای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه