«کیش گیمز» تولید یک برند با محوریت جوانان کیش است
شجیع: امیدواریم کیش را به مهد رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی منطقه تبدیل کنیم
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: «کیش گیمز» تولد یک برند جدید در ورزش کشور به دست جوانان کیش است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد خبری بازی های کیش گیمز، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی درباره برگزاری بازیهای ساحلی کیش گیمز اظهار داشت: برند «کیش گیمز» توسط جوانان خود جزیره پایهگذاری شد، این رویداد ورزشی نشان داد که اعتماد به جوانان میتواند راه گشای توسعه و برون رفت از مشکلات باشد.
وی افزود: فاز دوم مسابقات «کیش گیمز» ۲۰۲۳ طی روزهای آینده آغاز میشود، فاز دوم این رویداد در فضایی متفاوت و خاص برگزار خواهد شد که قطعا مورد استقبال رسانهها و علاقهمندان قرار میگیرد. این رویداد ورزشی در سطح قهرمانی کشور تا اول تیرماه ادامه دارد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی تصریح کرد: این نوید را میدهیم که در پایان «کیش گیمز» ۲۰۲۳ یک تصویر متفاوت و منحصر به فرد از کیش در عرصه ملی و بین المللی بازتاب خواهد داشت.
وی همچنین از برنامهریزی برای برگزاری مسابقات «کیش گیمز» ۲۰۲۴ در عرصه بینالمللی خبرداد و گفت: امیدواریم این جزیره زیبای مرجانی را به همراه جوانان کیش به مهد رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی در منطقه تبدیل کنیم.
شجیع از همکاری بخش خصوصی در برگزاری این رویداد ملی ورزشی قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری بخش خصوصی نقش انکار ناپذیری در برگزاری حرفهای این دور از مسابقات داشته که مورد توجه رسانههای ملی و بین المللی نیز قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در کیش ۱۶ برابر متوسط کشوری است، تاکید کرد: زیرساختهای بی نظیر ورزشی در کنار استعدادهای موجود در کیش سبب شده که این جزیره زیبا در مسیر تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی منطقه باشد.
بیش از یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب مسابقات «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ۱۱ رشته ورزشی به رقابت میپردازند.
ارسال دیدگاه