اخبار داغ

تغییرات قریب الوقوع روی نیمکت آبی ها؛

جدایی ساپینتو از استقلال رسمی می شود/ مربی پرتغالی در قبرس

جدایی ساپینتو از استقلال رسمی می شود/ مربی پرتغالی در قبرس
یک رسانه قبرسی خبر داد ریکاردو ساپینتو در آستانه عقد قرارداد با باشگاه آپوئل نیکوزیا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نظر می رسد جدایی ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی را از استقلال باید قطعی دانست و او در فصل جدید دیگر سرمربی آبی ها نخواهد بود. در حالیکه بنا بر ادعای حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال این باشگاه پیشنهاد نهایی خود را به ساپینتو ارائه داده و منتظر پاسخ وی است، رسانه kerkida.net قبرس خبر داد ریکاردو ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس قرار دارد. رسانه قبرسی در این باره نوشت:  

تکلیف کادر فنی آپوئل تا  چند ساعت دیگر مشخص خواهد شد. ساپینتو امروز چهارشنبه در کشور قبرس حضور پیدا می کند. دو مربی پرتغالی امسال در این باشگاه با یکدیگر کار خواهند کرد. قرار است نونو مورایس پرتغالی که اتفاقا سابقه بازی در تیم آپوئل را دارد و چند سال در آکادمی این باشگاه فعالیت کرده به عنوان دستیار ساپینتو در این تیم مشغول به فعالیت شود.

بیشتر بخوانید:

کریمی: ساپینتو مبلغ و مدت قراردادش را بالا برده/ وقتی آمدم، ته دیگش را هم برده بودند!

در ادامه این گزارش به شرایط ساپینتو در فصل گذشته در ایران اشاره شده: ساپینتو ۵۰ ساله در فصل جاری در باشگاه استقلال ایران کار می کرد. تیم او به فینال جام حذفی رسید و در لیگ برتر ایران جایگاه سوم نزدیک به صدر ایستاد. مربی در تمرینات و بازی ها انگیزه بسیار زیادی دارد و به بازیکنانش کمک می کند که دائما در حال پیشرفت باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه