فرار از سقوط ، چگونه؟

فرار از سقوط ، چگونه؟
در حالی که همه در کرمان از کسب سه امتیاز برابر سپاسی مطمئن بودند و هیچکس فکرش را هم نمی کرد که مس قرار باشد این بازی را برابر این تیم پائین جدولی در کرمان واگذار کند، اما شوکی که مس به همه در کرمان با شکستش برابر این تیم وارد کرده است، از یک برق گرفتگی چند هزار ولتی هم شدیدتر بوده است و هنوز در کرمان هیچکس از این شوک خارج نشده است..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامس اگر  قصد فرار دارد فقط یک راه پیش رویش است و آن اینکه به سوی این دری که لحظه به لحظه بسته تر می شود دوان دوان حرکت کند. مس اگر در فصل قبل که چهار تیم به لیگ یک سقوط مستقیم می کردند، این نتایج را کسب می کرد قطعا کارش همانند تیم گهر درود از همین ایام فصل مشخص بود اما شانس مس در این فصل این است که دو تیم بیشتر راهی لیگ یک نمی شوند هرچند که نسبت به فصل قبل چهار بازی کمتر تیم ها برگزار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, . ,

این موقعیت سبب می شود که مس در قعر جدول با دو پله صعود هم خود را در جایگاهی قرار دهد که حداقل به پلی آف امیدوار باشد. نکته دیگری که مس می تواند به آن امیدوار باشد این است که سه تیم دیگر هم این پتانسیل را دارند که همانند مس نتیجه بگیرند و کرمانی ها در غم خود آن ها را شریک کنند و حتی بتوانند آن ها را جا بگذارند. تیم های راه آهن، ملوان و حتی فجرسپاسی و حتی شاید داماش و ذوب آهن این پتانسیل را دارند که در هفته های آتی و به خصوص در نیم فصل دوم امتیاز از دست بدهند.

, . ,

مس اگر صبا را در هفته آینده در قم شکست دهد می تواند حتی این تیم را هم به جرگه پائین جدولی ها اضافه کند و با گل آلود کردن آب پائین جدول شاید در نیم فصل دوم ماهی خود را از آن شکار کند. نس اگر اجازه دهد فاصله امتیازی اش با این تیم ها بیش از چیزی که اکنون هست شود، همان موقعی است که یا پشت در می ماند و یا بین آن! مس برای اینکه حداقل به پلی آف چشم بدوزد دستکم باید 7 پیروزی را باید در این لیگ کسب کند. این حداقل تعداد بردهای مس می تواند باشد تا به انضمام تعداد تساوی های این تیم مس حداقل در پلی آف باقی بماند.

, . ,

اگر مس هم ناگهان از 19 بازی آینده خود در لیگ برتر بیش از 10 پیروزی را کسب کند که حتی می تواند تا میانه های جدول هم صعود داشته باشد. اما پیروزی در برخی از بازی ها برای مس کاملا حیاتی و 6 امیتازی شده است و در مقابل باخت در آن هم به شدت برای مس امتیاز منفی می آورد. همانند بازی برابر سپاسی که البته پرونده اش بسته شد. اما بازی با تیم هایی مثل داماش، صبا، راه آهن و ملوان و... که البته بیشتر آن ها در دور رفت از مس امتیاز هم گرفته اند، بازی هایی است که مس باید حتما در آن برنده باشد.

, . ,

مس حتی در بازی با تیم های بزرگ هم باید به سه امتیاز فکر کند و دیگر یک امیتازهای این بازی نیز شاید نتواند مس را در جدول قانع کند....مس به اندازه همه عمرش در این 12 بازی که در لیگ این فصل انجام داد، امتیاز از دست داده است. آن ها بدترین نتایج عمر خود را کسب کرده اند و حق دارند که در کرمان از ین تیم ابراز ناامیدی شود ولی نکته امیدوار کننده برای این تیم این است که هنوز درهای فرار برای مس باز است. اگر مس از سه بازی آخر نیم فصل اول خود برابر صبا، داماش و استقلال تهران موفق شود هفت امتیاز را کسب کند، در نیم فصل دوم راه فرارش را به مراتب بازتر هم کرده است...

, ... ,

--

, -- ,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه