اخبار داغ

توضیحات سرپرست باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید؛

کریمی: اسامی مطرح شده درست نیست/ هم گزینه داخلی داریم هم گزینه خارجی

کریمی: اسامی مطرح شده درست نیست/ هم گزینه داخلی داریم هم گزینه خارجی
سرپرست باشگاه استقلال گفت: در یکی دو روز آینده سرمربی جدید استقلال مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: در یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. هم گزینه خارجی داریم و هم ایرانی. اسامی که به بیرون درز پیدا کرده، درست نیست.

وی درمورد بیانیه استقلال و درخواست از هواداران برای توجه نکردن به اسامی مطرح شده برای هدایت این تیم، گفت: هیچ یک از اسامی مطرح شده خارجی درست نیست.

او درباره مطالبات ساپینتو و شکایت این مربی به فیفا گفت: چرا باید شکایت کند؟ او حدود ۲۰۰ هزار دلار طلب دارد که قرار است پرداخت شود.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به ادعای پادوانی مبنی بر عدم واریز مطالبات او به حسابش گفت: گفته‌ایم رسید پرداخت را در سایت باشگاه منتشر کنند. از رسید بالاتر که نداریم. در مورد استراماچونی هم می‌گفتند پول پرداخت نشده. متأسفانه از زمانی که آمده‌ایم، دشمن داریم. کسانی هستند که می‌خواهند جای ما بیایند. مشکلی نیست و بیایند و بنشینند. ما راه را باز کرده‌ایم.

وی در مورد عدم توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع، گفت : ۲ وزارتخانه با هم هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی نیست.

کریمی در رابطه با گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار است سرمربی خارجی انتخاب شود، ابتدا باید به ایران بیاید. اینطور نیست که ما بخواهیم برویم. استقلال باشگاه بزرگی است و گزینه‌ مدنظر باید باشگاه را ببیند و سپس تصمیم به گرفتن قرارداد بگیرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که یکشنبه در مجمع حضور خواهید داشت؟ بیان کرد: نمی‌دانم. هر چه قسمت باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه