اخبار داغ

انسیه خزعلی در گفتگو با دانا خبر داد؛

رونمایی از سند ملی مشاوره خانواده در روز خانواده

رونمایی از سند ملی مشاوره خانواده در روز خانواده
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از رونمایی رونمایی از سند ملی مشاوره خانواده در روز خانواده خبر داد و گفت: سند در حال سپری شدن مراحل نهایی است.

انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره سند ملی مشاوره خانواده اظهار داشت: نشست‌های تخصصی در مورد این سند برگزار و صاحبنظران نظرات خود را بیان کردند، در واقع‌ می توان گفت این سند در حال سپری شدن مراحل نهایی است.

به گفته معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امیدواریم سند ملی مشاوره خانواده در روز خانواده رونمایی شود.

خزعلی تصریح کرد:  در بحث پایداری خانواده و روابط زوجین، نگران آمار طلاق‌های رسمی هستیم که واقعا هم جای نگرانی دارد تا از این معضل پیشگیری شود، اما متاسفانه طلاق عاطفی نیز مسئله غیر قابل انکاری است که باید آموزش‌ها و خدمات مشاوره‌ای مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

وجود خلا جدی در زمینه مشاوره خانواده در کشور

گفتنی است؛ خزعلی چندی پیش در این باره گفته بود: سند ملی مشاوره خانواده که از سال ۹۳ طبق تکلیف سند مهندسی فرهنگی باید تاکنون به سرانجام می‌رسید، متاسفانه معطل مانده بود. اکنون که ۳ ماه از سال گذشته این حرکت آغاز شده و بسیار شایسته است، در واقع در تلاشیم با خرد جمعی متخصصان این حوزه، اقدامات کارشناسی و تخصصی در راستای استحکام، تداوم و پایداری خانواده‌ها انجام شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه