اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

خوانندگی بی حجاب هانا کامکار حاشیه ساز شد! / آقایان ارشاد و قوه قضاییه دقیقا کجایید؟!

خوانندگی بی حجاب هانا کامکار حاشیه ساز شد! / آقایان ارشاد و قوه قضاییه دقیقا کجایید؟!
چندی پیش به بهانه تولد کارگردان فقید عباس کیارستمی مراسم یادبودی با حضور برخی از چهره های هنری برگزار شد که در این مراسم «هانا کامکار» خواننده به صورت رسمی و بدون حجاب به اجرای مراسم پرداخت که ویدیو این اجرا در فضای مجازی با انتقادات زیادی مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش به بهانه تولد کارگردان فقید عباس کیارستمی مراسم یادبودی با حضور برخی از چهره های هنری برگزار شد که در این مراسم «هانا کامکار» خواننده و نوازنده گروه کامکارها به صورت رسمی و بدون حجاب به خوانندگی پرداخت که ویدیو این اجرا در فضای مجازی با انتقادات زیادی مواجه شده است.

پیش تر و به بهانه های مختلف نیز برخی از بازیگران زن سینمای ایران با برداشتن حجاب و شرکت در مراسم های عمومی عملا با این بی قانونی آشکار، به ترویج بی حجابی پرداخته و این احساس وجود دارد که در یک برنامه ریزی هماهنگ، این افراد سعی دارند با ریختن قبح این مساله و تشویق دیگران به این امر، با حیا و عفت عمومی مقابله کنند که جا دارد از مسئولان ارشاد تا قضایی با برخورد جدی و به موقع با این هنجارشکنی ها ضمن برقراری قانون، اجازه ندهند تا چهره های هنری آزادانه هر عمل غیر هنجاری را ترویج کنند.

بدون شک ترویج مساله حجاب و پاسداشت ارزش ها وظیفه دستگاه های مختلف حاکمیتی است؛ همان طور که وزارت ارشاد با فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار می تواند در این امر کمک کند، قوه قضاییه نیز باید با برخورد مناسب با بی هنجاری و بی قانونی، سهم خود را در این مساله به نحو احسن اجرا کند و نباید همه ماجرای حجاب را به دوش ارشاد بیاندازد.

داستان حجاب به دلیل چند وجهی بودن آن از شرعیات گرفته تا قانون و بعد فرهنگی، ماجرا را کمی پیچیده می کند و بالطبع دستگاه های مختلفی را درگیر خود کرده و به همین دلیل هر سازمان و نهادی باید با انجام دادن وظایف خود، این مساله را راهبری کنند و اینجاست که فعالیت همزمان همه دستگاه های مربوطه، این ماجرا را به سرمنزل مقصود می کشاند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا از مخاطبین خود بابت انتشار این تصاویر عذرخواهی می کند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
نازنین زهرا -> 1402/04/06
پاسخ

بله دیگه تاوقتی دستگاههای امنیتی انگار نه انگار این موضوعات هست براشون نتیجه هم همینه :(

زهرا -> 1402/04/05
پاسخ

حالا شما چرا گذاشتی ؟ شما هم خوشت اومده؟‌ داری ترویج میکنی شما هم که و با این کارت این ویدئو بیشتر وایرال شه

حسن یوسف -> 1402/04/06
پاسخ

واقعا این دولیبریتی ها دیگه شورش رو درآوردن

احسان -> 1402/04/06
پاسخ

اونجا احیانا 110 و اینها هم نبودن؟ حراست هم نداشته؟ دوستان امنیتی چی؟ واقعا هیشکی نبوده؟

سیدرسول -> 1402/04/06
پاسخ

چقدر بی در و پیکر شده. رهبری فرمودند در این موارد که مسئولان عمل نمیکنند خودتون آتش به اختیار عمل کنید. باید خودمون وارد شیم.

حاج مجید -> 1402/04/06
پاسخ

خوب اگر این رسانه ایی هایی که تنها سکوهای مقابله با جنگ نرم در برابر معاندین هستند به گوشی خودی ها نرسونند کی باید برسونه؟ سواد رسانه ایی نداری، عقل هم نداری؟؟؟