اخبار داغ

گزارش دانا از اختتامیه جشنواره جام ولایت سازمان بسیج؛

منابع انسانی؛ قهرمان مسابقات فوتسال (جام ولایت)/ پرورش روح و جسم کارکنان؛ اولویت معاونت ورزش سازمان بسیج

منابع انسانی؛ قهرمان مسابقات فوتسال (جام ولایت)/ پرورش روح و جسم کارکنان؛ اولویت معاونت ورزش سازمان بسیج
امروز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ اختتامیه جشنواره (جام ولایت) برگزار شده و جوایز تیم‌های اول تا سوم این دوره مسابقات فوتسال به تیم‌های برگزیده اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ امروز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ پس از یک دوره مسابقات اختتامیه جشنواره (جام ولایت) در سالن فوتسال مجموعه ورزشی ۵ آذر برگزار شده و جوایز تیم‌های اول تا سوم این دوره مسابقات فوتسال به تیم‌های برگزیده اهدا شد.

این آیین که همه ساله در رشته‌ای مختلف در میان کارکنان سازمان بسیج مستضعفین اتفاق می‌افتاد، امسال در هر رشته به طور جداگانه و مستمر در طول سال برگزار گردید.

رسول حسنی مدیریت ورزش و آمادگی جسمانی کارکنان سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این دوره از مسابقات به راه دانا اظهار کرد: این جام همه ساله بین کارکنان و معاونت‌های سازمان بسیج و اقشار مختلف برگزار می‌شود که تیم‌ها بر اساس دستورالعمل نوشته شده و تحت نظارت هیئت فوتبال برگزار شده و پس از قرعه‌کشی تیم‌ها به مقابله با هم می‌پردازند.

وی توضیح داد: مسابقات به‌صورت گروهی برگزار می‌شود که امسال از ۳۲ تیم شرکت‌کننده به‌صورت ضربدری با هم، بازی کردند و پس از دوره حذفی مرحله‌های یک‌هشتم و یک‌چهارم و رده‌بندی و فینال برگزار شد.

وی افزود: امروز مسابقه رده‌بندی برگزار شده و نفر سوم مسابقات تیم معاونت برنامه‌وبودجه شد. مسابقه فینال بین دو معاونت بسیج دانشجویی و معاونت منابع انسانی برگزار شد که در نهایت معاونت منابع انسانی قهرمان این مسابقات بود.

وی در پایان گفت: جشنواره امسال به‌صورت مستمر در طول سال ادامه دارد و گروه‌های ورزشی دیگر از جمله والیبال، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی و پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و طناب‌کشی هم به همین ترتیب برگزار خواهد شد و جشنواره به‌صورت شناور و جاری بود و هدف ما از این اقدام حفظ آمادگی جسمانی هدف‌مند در طول سال بود تا روح جسم کارکنان در کنار هم پرورش یابد.

سرهنگ پاسدار حمید جهانگرد فرمانده پشتیبانی و اجرائیات سازمان بسیج مستضعفین درباره این رویداد ورزشی به راه دانا اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت دهه کرامت و با نام جام ولایت برگزار شد و حدوداً ۲۰ تیم در قالب ۴ گروه ۵ تیمی در مسابقات نهایی حضور داشتند که تا کنون ۴۰ بازی برگزار شد و ۲۲۰ ورزشکار در این مسابقات به‌صورت حرفه‌ای با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات در ۴۰ روز انجام شد و به‌صورت گردشی از ۶ داور و ۳ تیم پزشکی برای پوشش این مسابقات استفاده شد و سایر مسابقات در طول سال ادامه خواهد یافت و پس از مسابقات فوتسال مسابقات والیبال، تیراندازی، شنا و... اجرا خواهد شد تا مسابقات به دو ماه در سال اختصاص نیابد و این روحیه ورزشی در تمام سال جاری باشد.

وی افزود: مستمر شدن مسابقات در طول سال به تقویت روحیه آمادگی جسمی همکاران کمک شایانی خواهد کرد.
 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه