اخبار داغ

نساجی ۱ – پیکان ۱؛ ملوان ۱ – ذوب آهن ۲؛ گل گهر ۳ – فولاد صفر؛ استقلال خوزستان ۱ – شمس آذر ۱؛

لیگ برتر فوتبال| توفان یونانی گل گهر/ تساوی در فینال لیگ یک!

لیگ برتر فوتبال| توفان یونانی گل گهر/ تساوی در فینال لیگ یک!
هفته نخست فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 بازی هفته نخست رقابتها از امروز در شهرهای مختلف ایران آغاز شد.

نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پیکان بود. دو تیمی که در تابستان نیمکت های خود را تغییر دادند. پیکان بازی را بهتر آغاز کرد و مزد برتری خود را با گل گرفت تا برنده به رختکن برود. ​نساجی که نمی‌خواست بازنده باشد، نیمه دوم جلو کشید و در دقایق واپسین گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
نساجی ۱
گل: وحید محمدزاده (۸۳)

پیکان ۱
گل: امیر طاهر (۳۰)


در انزلی ملوان به مصاف ذوب آهن رفت. دو تیمی که تغییرات زیادی در تابستان داشتند. نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما نیمه دوم بلافاصله با گل شروع شد. ابتدا ذوب زد، ملوان جواب داد و دوباره ذوب زد تا شاگردان سابق تارتار مچ او را در بازی نخست بخوابانند.
ملوان ۱
گل: مسعود زائرکاظمی (۴۷)

ذوب آهن ۲
گل: محمدحسین اکبرمنادی (۴۶، اتوگل)، عرفان معصومی (۵۲)


گل گهر که در تابستان تنها سرمربی خارجی جدید لیگ را به خدمت گرفت، میزبان فولاد یکی از معدود تیم های باثبات بود. بازی از همان دقیقه نخست با برتری گل گهر آغاز شد و میزبان دروازه حریف را به توپ بست. ۲ گل در نیمه نخست و یک گل در نیمه دوم سبب شد تا گل گهر با مربی خارجی خود استارت توفانی داشته باشد و ۳ امتیاز را به جیب بزند.
گل گهر ۳
گل: احمد زنده روح (۲۱، پنالتی)، علی اصغر عاشوری (۴۵+۴)، علیرضا علیزاده (۷۸)

فولاد صفر
گل:-


استقلال خوزستان و شمس آذر دو تیم تازه وارد لیگ برتر نیز با هم مصاف دادند. نبردی که به نوعی فینال لیگ یک فصل گدشته بود. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم شمس آذر گل اول را زد ولی در واپسسن ثانیه‌ها میزبان گل تساوی را به ثمر رساند تا در فینال لیگ یک دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
استقلال خوزستان ۱
گل: محمدصادق بارانی (۹۰)

شمس آذر ۱
گل: پوریا سرآبادانی (۶۰)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه