اخبار داغ

جهت بررسی اعتبارات لازم برای تداوم بازسازی؛

بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری و مسئول سازمان برنامه و بودجه از استادیوم آزادی

بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری و مسئول سازمان برنامه و بودجه از استادیوم آزادی
نماینده نهاد ریاست جمهوری و سرپرست امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور از استادیوم آزادی بازدیدی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده نهاد ریاست جمهوری و حسین زاده سرپرست امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در ورزشگاه آزادی در جریان روند بازسازی سکوهای تماشاگران استادیوم فوتبال و وضعیت دریاچه مصنوعی مجموعه قرار گرفتند. این بازدید به منظور بررسی اعتبارات لازم برای تداوم بازسازی استادیوم آزادی و تخصیص بودجه مورد نیاز برای تسریع عملیات مذکور و نیز ساماندهی آب رسانی به دریاچه و فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی صورت گرفت.

در این بازدید مهیار عسگریان سرپرست و سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه مشاوران پروژه، توضیحات کامل و جامعی را درباره فرآیند بهسازی سکوهای تماشاگران استادیوم فوتبال و شرایط موجود چاه های آب، دریاچه و فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی بیان کردند.

در ادامه، عسگریان تاکید کرد بازسازی این ورزشگاه به صورت دقیق و کامل و با رعایت برنامه زمان بندی، در حال انجام است که با یاری خداوند و حمایت و همراهی دولت مردمی و نهادهای مربوطه، هر چه زودتر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین اظهار داشت همزمان با بهسازی و مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی، کار زیباسازی این ورزشگاه نیز با ظرافت و توجه خاصی در حال انجام است تا هواداران فوتبال بتوانند از نظر بصری، شاهد فضایی با نشاط بوده و از این ورزشگاه ملی نهایت استفاده را ببرند.

محل های ورود تماشاگران به استادیوم، تونل های ورود تیم ها به استادیوم و زمین چمن، نیمکت های ذخیره، رختکن های تیم های میزبان و میهمان و اتاق های داوران و ناظران از دیگر قسمت هایی بود که مورد بازدید سرپرست امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده نهاد ریاست جمهوری و هیات همراه قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و احسان عربی مدیر حوزه مدیرعامل شرکت توسعه نیز حضور داشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه