اخبار داغ

جبلی در گفتگو با دانا:

جدول زمانی مشخصی برای معرفی خدمات دولت تدوین شده است

جدول زمانی مشخصی برای معرفی خدمات دولت تدوین شده است
رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: با هماهنگی دقیق با اعضای دولت و مقامات اجرایی، جدول زمانی مشخصی برای اجرای برنامه‌هایی که قابلیت معرفی خدمات دولت را دارند، تدوین شده است.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در راستای هفته دولت اظهار داشت: ما از تمام امکانات و برنامه‌های مختلف سازمان صدا و سیما بهره‌برداری کرده‌ایم، تا برنامه‌هایی که قابلیت معرفی خدمات دولت را دارند به بهترین شکل اعلام شوند.

جبلی تاکید کرد که با هماهنگی دقیق با اعضای دولت و مقامات اجرایی، جدول زمانی مشخصی برای اجرای برنامه‌ها تدوین شده است. این جدول زمانی به نحوی تنظیم شده که اعضای دولت، وزرای محترم، روسای دستگاه‌های اجرایی و سایر مقامات مختلف بتوانند با حضور در برنامه‌ها، خدمات و دستاوردهای دولت را به مردم ارائه نمایند.

وی افزود: حجم برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان صدا و سیما  که امسال در اختیار دولت محترم قرار گرفته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این رشد نشان‌دهنده تلاش‌های بیشتر و گسترده‌تر سازمان برای تحقق اهداف ارائه خدمات دولت به مردم است.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد که علاوه بر تلاش‌های معرفی خدمات دولت در هفته پیش رو، وظیفه اساسی این سازمان معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف نیز می‌باشد؛ وی همچنان افزود که تاکنون با استفاده از برنامه‌های مستند، گزارش‌های خبری و برنامه‌ریزی‌های متنوع، سازمان صدا و سیما به انجام این وظیفه پرداخته و نقش مهمی در ارتقاء آگاهی عمومی از دستاوردهای کشور داشته است.

دوم شهریور؛ آغاز هفته دولت

گفتنی است؛ انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه