اخبار داغ

پس از کش‌وقوس‌های بسیار؛

رسمی؛ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات در تور سرخ/ سلمانی به پرسپولیس پیوست + عکس

رسمی؛ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات در تور سرخ/ سلمانی به پرسپولیس پیوست + عکس
کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی  دانا؛ یاسین سلمانی، کاپیتان تیم فوتبال امید و هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که نمایش خوبی هم در ترکیب طلایی‌پوشان داشت، امروز با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس و جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست.

در فصل نقل‌وانتقالاتی و طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مقصد سلمانی در رسانه‌ها وجود داشت که از پیشنهاد تیم‌هایی مانند استقلال و حتی باشگاه خارجی برای جذب وی خبر می‌دادند اما سلمانی در نهایت به پرسپولیسی‌ها بله گفت.

کاپیتان تیم امید که از لیگ بیستم و با توجه به اعتقاد ویژه محرم نویدکیا به بازیکنان آکادمی توانسته بود اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، پس از انجام پنجاه بازی رسمی برای سپاهان، در تابستان ۱۴۰۲ با پیشنهاداتی از سوی استقلال و پرسپولیس مواجه شد که در نهایت ترجیح داد پیراهن قرمز را انتخاب کند تا شانس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز داشته باشد.

او پس از شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی چهارمین خرید این فصل پرسپولیس است و دومین انتقال مستقیم و البته آزاد از سپاهان به پرسپولیس بعد از مسعود ریگی را در این تابستان رقم زده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه