اخبار داغ

به بازی با تیم‌های غیرآسیایی نیاز داریم؛

شمسایی: شرایط فدراسیون فوتبال خوب نیست؛ باید با تیم‌های بزرگ فوتسال دنیا بازی کنیم

شمسایی: شرایط فدراسیون فوتبال خوب نیست؛ باید با تیم‌های بزرگ فوتسال دنیا بازی کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باید تلاش کنیم با تیم‌های بزرگ و غیرآسیایی فوتسال دنیا بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پیرامون برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم را از تیم ملی داشته و امکانات خوبی را هم در اختیار این تیم قرار داده اما واقعیت این است که فدراسیون وضعیت مالی خوبی ندارد و من انتظار دارم فدراسیون به بازیکنان تیم ملی فوتسال هم رسیدگی کند. فوتسالیست‌های ما برای پاداش و حقوق بازی نمی‌کنند اما واقعیت این است که باید به آنها هم رسیدگی شود.

وی در ادامه بیان داشت: درب‌های تیم ملی فوتسال به روی همه باز است. هم جوانان را می‌بینم و هم بازیکنان باتجربه را. استعدادیابی خوبی هم در رده‌های پایه صورت گرفته است و امیدوارم بتوانیم ترکیبی از بهترین نفرات را برای تیم ملی فوتسال ایران انتخاب کنیم.

شمسایی درباره بازی‌های تدارکاتی آتی تیم ملی فوتسال عنوان داشت: در زمان ما بارها با برزیل بازی کردیم و دیگر ترسی از این تیم یا اسپانیا نداشتیم اما در فهرستی که در آینده اعلام خواهم کرد، شاید از بین ۱۴ نفری که دعوت می‌شوند یک نفر سابقه بازی با برزیل را داشته باشد. این کار را سخت می‌کند اما چاره ای نداریم و باید تلاش کنیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.

وی در رابطه با جوان‌گرایی در فوتسال ایران تأکید داشت: این که تیم‌ها به سمت استفاده از بازیکنان جوان رفته‌اند، جای خوشحالی و امیدواری دارد. من و همکارانم تلاش می‌کنیم همه بازی‌های لیگ را ببینیم تا بتوانیم بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. برای کلیه بازیکنان بانک اطلاعاتی درست کرده‌ایم و به اندازه بضاعت و دانشی که داریم، تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را به اردوی بعدی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تاکنون حمایت خوبی از تیم ملی صورت گرفته و در همه فیفادی‌ها بازی کرده‌ایم که البته با تیم‌های آسیایی بوده است. ما نیاز داریم که با تیم‌های بزرگ دنیا و غیرآسیایی بازی کنیم تا بازیکنانمان دیگر ترسی از رویارویی با این تیم ها نداشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه