اخبار داغ

استقلالی‌ها پس از شکست چه گفتند؟!

مرادمند: استقلال تنهاست/ چشمی: با این مشکلات چه کنیم؟!

مرادمند: استقلال تنهاست/ چشمی: با این مشکلات چه کنیم؟!
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل سپاهان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زبیر نیک‌نفس پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. ما خوب بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و با نصفه موقعیت بازی را بردند.

وی با اشاره به پنالتی سپاهان تصریح کرد: قبل از اعلام پنالتی، میلاد زکی‌پور ارسلان مطهری را هُل داد. در نیمه دوم نیز، ضربه مهرداد محمدی به دست بازیکن حریف خورد. در چنین بازی‌هایی تک صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند و این اتفاق برای ما افتاد و در دیداری که حق‌مان نبود، باختیم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد عدم کارایی هافبک‌های دو تیم خاطر نشان کرد: دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و یکدیگر را آنالیز می‌کنند. سپاهان مثل بازی‌های قبل موقعیت نداشت. ورزشگاه نقش جهان همیشه چمن خوبی داشت، ولی نمی‌دانم چرا به این شکل درآمده است. در این زمین راه رفتن سخت است، چه برسد به اینکه بازی کنید. این زمین چمن نیست و پستی و بلندی زیادی داشت. ما منطقی بازی کردیم و موقعیت‌ هم داشتیم.

 

نیک‌نفس راجع به اینکه اتفاقات نقل‌وانتقالات استقلال در این بازی خودش را نشان داد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. اگر سپاهان با موقعیت‌های زیادی می‌برد، می‌توانستیم این حرف را بزنیم. تازه هفته سوم است و بازی به بازی فکر می‌کنیم.

 

مرادمند: استقلال تنهاست!

 

محمدحسین مرادمند پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نمی‌خواهم در رابطه با داوری حرف‌های کلیشه‌ای بزنم تا دو ساعت دیگر محرومم کنند. داوران با این پول کمی که می‌گیرند زحمت می‌کشند ولی حرفم این است که جسورانه قضاوت کنند. قبل از پنالتی، بازیکن سپاهان ارسلان مطهری را هل داد. من فقط درباره این صحنه صحبت می‌کنم.

 

وی در مورد مشکلات استقلال تصریح کرد: از کجای استقلال صحبت کنم؟ اجازه نمی‌دهند هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و آنقدر تنها هستیم که نمی‌دانیم چه چیزی بگوییم. سپاهانی‌ها دارند و هزینه می‌کنند. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید «دارندگی و برازندگی» اما ما یک تیم هستیم با رزومه صد ساله و 30 میلیون هوادار. ما زحمت می‌کشیم که دل هوادار را خوش کنیم اما به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید کادر مدیریتی خوب، باشگاه را مدیریت کند. ما تیم تنهایی هستیم. چرا هواداران‌‌مان را به ورزشگاه راه نمی‌دهند؟ هواداران معترض هستند چون حق دارند.

 

مدافع استقلال در واکنش به معافیت یک ماهه میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس و اینکه او مشمول چنین قانونی نشد، گفت: در مورد سرلک صحبت نمی‌کنم و در رابطه با خودم حرف می‌زنم. زمانی که قرار بود سرباز شوم فقط گفتم یکی دو ماه به من فرصت دهید تا فوتبالم را بازی کنم. سربازی وظیفه است و بعد از آن به سربازی می‌روم ولی اجازه ندادند.

 

مطهری: مرا هُل دادند!

 

ارسلان مطهری بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید یک بازی انجام دادیم که در آن حتی یک موقعیت به تیم حریف ندادیم. اول اینکه زمین ورزشگاه (نقش جهان) افتضاح بود و در شأن بازی نبود. دوم اینکه در صحنه پنالتی که برای حریف گرفتند قبل از اینکه خطای هند اعلام شود روی من خطا شد. هر کارشناسی فیلم بازی را می‌بیند، نظرش را بگوید.

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت نظر کارشناسان اعلام شده است، تصریح کرد: اعلام‌نظر کارشناسان دیگر به درد ما نمی‌خورد. دو سال است که کارشناسان داوری می‌گویند خطا بوده است. سال گذشته چند امتیاز بابت داوری از دست دادیم. سه امتیاز سر پنالتی دادیم، چرا ادامه می‌دهید؟! بس کنید! شما صحنه هُل دادن من را ندید، اما هند را دیدید؟ هند شد؟ تیم دیگری بود این کار را می‌کردید؟! فقط برای استقلال اینطور است.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به موقعیت‌سوزی‌های تیمش گفت: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. اگر موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم حتی خود من دقت می‌کردم، با احترام به تیم حریف با اختلاف دو یا سه گُل برنده می‌شدیم. ولی این اتفاقاتی که می‌افتد در شأن لیگ نیست. نمی‌دانم چه بگویم، فقط از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

مطهری درباره علت تعویضش خاطر نشان کرد: مطمئناً هر بازیکنی خسته می‌شود. مسلماً کمبود بازیکن و سنگینی مسابقات به ما فشار وارد می‌کند. ما از فشار زیاد سال قبل که وحشتناک از همه طرف زیاد بود، امروز وارد لیگ جدید شدیم. همین مشکلات با ما از سال قبل به امسال منتقل شده و حتی مشغول افزایش هم هست. چه کسی باید مشکل را حل کند؟! البته اینقدر در این مورد صحبت کردیم حالم به‌هم می‌خورد. فقط داوران را درست انتخاب کنید.

 

مهدی‌پور: سپاهان روی نصف موقعیت به گل رسید

 

مهدی مهدی‌پور پس از شکست یک بر صفر استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل سپاهان، با اعتراض به عملکرد داور مسابقه گفت: قبل از اینکه توپ به دست ایمان سلیمی برخورد کند، میلاد زکی‌پور دو دستی ارسلان مطهری را هل داد. اگر یکی از کارشناسان داوری بگوید آن صحنه خطا نبوده بهتر است دیگر فوتبال بازی نکنیم. امروز اتفاقات خوبی نیفتاد و امیدوارم کارشناسان نظر بدهند. احساس می‌کنم حق استقلال خورده شد.

 

وی اضافه کرد: با اینکه وضعیت چمن خوب نبود و نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد اما شاهد بازی پایاپایی بود. سپاهان به جز ضربه ایستگاهی و یک کرنر در نیمه دوم موقعیت خاص دیگری نداشت و موقعیت‌ها ما بهتر و خطرناک‌تر بود، اما نتوانستیم استفاده کنیم. روی نصف موقعیت گل خوردیم که ناظمی می‌توانست قبل از آن خطای زکی‌پور روی مطهری را بگیرد. ویدیو را دیدم و صد در صد خطا بود.

 

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به داور مسابقه می‌دهد، گفت: ناظمی یکی از داوران خوب لیگ است، اما اتفاقاتی امروز افتاد. در صحنه اول به توپ نزدیک بودم و توپ اوت بود و کمک داور این سمت در نیمه زمین حریف بود. بعد خطا گرفتند و توپ ارسال شد که قبل از برخورد توپ به دست ایمان سلیمی، صد در صد روی ارسلان خطا شد و متاسفانه ناظمی صحنه را ندید. سه امتیاز خیلی حساس را از دست دادیم که در ادامه لیگ صد در صد به ضرر ما خواهد بود. این بازی بالای جدولی و 6 امتیازی بود و ما اشتباهاً از دست دادیم. این همه زحمت کشیدیم اما به راحتی آب خوردن این اتفاقات می‌افتد و حق استقلال ضایع می‌شود.

 

مهدی‌پور در خصوص عدم حضور بانوان در اصفهان در ورزشگاه‌ها گفت: این اتفاق هر چه سریعتر باید در فوتبال بیفتد و حضور بانوان را شاهد باشیم. با این اتفاق جو استادیوم خیلی قشنگ‌تر خواهد شد و پسران ما آنقدر فهیم هستند که خیلی موارد را بیشتر رعایت می‌کنند و به نظر اتفاق قشنگی خواهد بود اگر رخ دهد.

 

وی در خصوص فرصت‌سوزی مهاجمان استقلال گفت:  فرصت‌سوزی به تیم ما بازمی‌گردد، اما به خاطر اشتباهاتی که ربطی به تیم ما ندارد  امتیازات مهم را از دست می‌دهیم. فرصت سوزی برای هر بازیکنی پیش می‌آید و قطعاً بازیکن همه تلاشش را می‌کند توپ را تبدیل به گل کند، اما امروز اتفاقاتی دیدیم که خیلی خوب نبود.

 

چشمی: تماشاگر نداریم و مشکل داریم

 

روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال مقابل سپاهان و شکست آبی‌پوشان اظهار داشت: ابتدا یک خسته نباشید به بازیکنان‌مان و کادر فنی‌مان می‌گویم. روند بازی را همه دیدیم؛ سپاهان با یک پنالتی برد. من با اسم صحبت می‌کنم، چون صحنه‌ را بارها دیدیم. من به داور هم گفتم. در اینکه توپ به دست بازیکن ما خورده است، اصلاً بحثی نیست، ولی یک قدم به قبل از آن برگردیم. میلاد زکی‌پور دو دستی مطهری را هُل داد. اصلاً دنبال کارشناسی نروید، چون دو دستی هُل داد و باید قبل از پنالتی برای ما خطا می‌گرفت.

 

وی ادامه داد: دومین موضوع توپی بود که به دست بازیکن سپاهان خورد. هند در شلوغی محوطه به آن سختی را می‌گیرد و قبلش خطای ما را نمی‌گیرد، ولی هند بازیکن سپاهان را می‌گویید دستش پشت بوده است. آنهم مشخص است در تصاویر می‌توانید ببینید که دست بازیکن سپاهان باز بود. این در مورد داوری‌ها!

 

بازیکن تیم استقلال گفت: الان سپاهان 50 درصد زورش به خاطر هوادارانش است. نمی‌شود سپاهان اینجا با 60، 70 هزار نفر میزبانی کند، ولی ما در آزادی بدون تماشاگر باشیم. اصلاً شرایط مساوی نیست. تماشاگر که نداریم و هزار مشکل در باشگاه هم داریم،‌ اینها به کنار!

 

چشمی تصریح کرد: ما انتظار داریم فقط داوری عادلانه باشد. ما نمی‌گوییم برای ما پنالتی بگیرند. ما تماشاگر نداریم و داوری هم اینطور باشد، با مشکلات خودمان چه کار کنیم؟ برویم زمین خاکی بازی کنیم؟ ما جنگیدیم و موقعیت گل‌های بیشتری هم داشتیم. سپاهان کلاً دو موقعیت داشت، یک کرنر نیمه دوم و یک صحنه هم آن پنالتی. در کرنر نیمه دوم هم دو بازیکن ما را بغل کردند و بازیکن‌شان ضربه سر زد. باید از بازیکنان و کادر فنی ما تشکر شود؛ خوب جنگیدند. مساوی نه، ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. شرمنده هواداران شدیم. همانطور که گفتم شرایط را برابر کنند، چه از لحاظ تماشاگر و چه اینکه انتظار داریم عادلانه قضاوت شود. نه برای ما اشتباهی شود و نه برای تیم حریف.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه