اخبار داغ

نتایج نوبت عصر روز دوم مسابقات مشخص شد؛

آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان| صعو‌د هدیه کاظمی به فینال A قهرمانی جهان

آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان| صعو‌د هدیه کاظمی به فینال A قهرمانی جهان
مسابقات قایقرانی آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان بعدازظهر امروز در دویسبورگ در 5 ماده نیمه‌نهایی رقابت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام و پاراکانو که از روز گذشته در دویسبورگ آلمان آغاز شده بود، در نوبت عصر امروز با 5 رقابت برای ملی‌پوشان ایران ادامه پیدا کرد.

تیم ایران با 13 ورزشکار و 4 مربی در بخش زنان و مردان کایاک، کانو و پاراکانو در مسابقات حضور دارد.

نتایج کامل مسابقات نوبت عصر امروز به شرح زیر است:

 

تیم کانوی دونفره ایران با ترکیب مائده شورگشتی و هیوا افضلی در گروه اول نیمه‌نهایی 500 متر با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مولداوی، کانادا، لهستان، ویتنام، انگلیس و اکوادور رقابت کرد و با زمان 1:59.734 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت و به فینال B راه یافت.

...

هدیه کاظمی در گروه اول نیمه‌نهایی A مسافت ۵۰۰ متر در رقابت با قایقرانان انگلیس، ایتالیا، نیوزلند، پرتغال، صربستان، چک و اوکراین با زمان ۱:۵۳.۵۰۱ دقیقه در رده ششم قرار گرفت و به فینال B راه یافت.

....

اسلام جاهدی در گروه دوم نیمه نهایی با ورزشکارانی از آلمان، هند، پرتقال، هنگ‌کنگ، کانادا، ژاپن و چک با زمان۵۵.۶۱۳ ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و به فینال B راه یافت.

...

هدیه کاظمی در گروه اول نیمه‌نهایی مسافت ۱۰۰۰ متر در رقابت با قایقرانان بلغارستان، نروژ، برزیل، اسپانیا، اسلووانی، انگلیس و لتونی با زمان ۴:۰۶.۷۶۲ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد.

...

محمدنبی رضایی در گروه سوم نیمه نهایی کانوی ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از فیلیپین ، آمریکا، چین، آلمان،مجارستان، استرالیا، کانادا و شیلی رقابت کرد و با زمان ۳:۵۲.۵۵۵ دقیقه چهارم و راهی فینال B شد.

...

این مسابقات صبح فردا 3 شهریور با برگزاری دور نیمه‌نهایی ۶ ماده دیگر برای نمایندگان ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه