اخبار داغ

پرسپولیس یک - ذوب‌آهن یک؛

لیگ برتر فوتبال| فرار سرخ‌پوشان از شکست با تعویض طلایی یحیی؛ گولسیانی با گل برگشت!

لیگ برتر فوتبال| فرار سرخ‌پوشان از شکست با تعویض طلایی یحیی؛ گولسیانی با گل برگشت!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان طی دیداری در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۲ شهریورماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان پس از کسب ۲ پیروزی و ۶ امتیاز ممکن در بازی‌های اخیر فصل جدید لیگ، با اندوخته‌ای کامل برای جا نماندن از کورس صدرنشینی با تیم فوتبال سپاهان به مصاف دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ رفتند و گاندوها نیز در آن سوی میدان، برای غنیمت حداقل یک امتیازی پا به استادیوم خالی از تماشاگر آزادی گذاشتند.

در نیمه نخست این بازی پرسپولیسی‌ها تا حدی اختیار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد نشد. در دقایق پایانی این نیمه روی اشتباه مرگ‌بار سروش رفیعی، این هافبک دروازه علی‌رضا بیرانوند را به خودی و اشتباه باز کرد تا پرسپولیس بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم پرسپولیس فشار را روی دروازه ذوب افزایش داد و بارها تا مرز باز کردن دروازه این تیم هم پیش رفت اما در دقایق پایانی، این بار نوبت به گولسیانی، مدافع پیش‌تاخته و تعویضی تیم پرسپولیس رسید تا به تعویض طلایی یحیی تبدیل شود و گل تساوی را وارد دروازه تیم اصفهانی کند.

پرسپولیس یک
گل: گئورکی گولسیانی (۸۴)

ذوب‌آهن یک
گل: سروش رفیعی (گ.ب.خ. - ۴۴)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی و سعید صادقی.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین جدی، سیدمحمد قریشی، شایان مصلح،  آرش قادری، مهرداد رضایی، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی، سجاد آشوری، محمدحسین اسلامی و محمد جواد محمدی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه