اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟!

درویش: چرا باید به لیگ قهرمانان آسیا برویم؟/ بیرانوند: دعا کنید تیمی از آسیا به ایران نیاید!

درویش: چرا باید به لیگ قهرمانان آسیا برویم؟/ بیرانوند: دعا کنید تیمی از آسیا به ایران نیاید!
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل ذوب آهن به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل، سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولی پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن به اظهارنظر پرداختند.

درویش: چرا باید به لیگ قهرمانان آسیا برویم؟

رضا درویش پس از تساوی پرسپولیس یک - یک مقابل ذوب‌آهن گفت: گلی که خوردیم در تاریخ هر چند صدسال اتفاق می‌افتد. یک اشتباه محاسباتی صورت گرفت و سروش متوجه حضور بیرانوند بیرون از دروازه نشد. تیم مقابل هم یک تیم جوان بود که آمده بود یک امتیاز کسب کند و به آنها تبریک می‌گویم. همه چیزمان مثل هم است. تیم در اوج فشار و حمله بود که برق قطع شد؛ البته به عمد نبود و کاری از دست ما بر نمی‌آید.

وی ادامه داد: هواداران می‌خواهند به استادیوم بیایند. آنها منبع درآمد ما هستند و این اتفاق رخ نمی‌دهد، ولی کاری هم از دست ما بر نمی‌آید. نمی‌دانم سازمان لیگ متولی چه چیزی است‏، جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را خودش می‌گیرد. سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. الان برای فوتبال چه کار می‌کنند، آیا نقشی داشته‌اند؟ مسئولان استادیوم آزادی هم حق دارند و می‌گویند از شما طلبکار هستیم. من الان باید پول ورزشگاه را بدهم ولی امروز درآمدی نداشتیم و باید ۵۵۰ میلیون تومان بابت آن بدهم. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه برای تبلیغات محیطی چندین جلسه برگزار شد و نتیجه آن چه شد؟ گفت: آنها می‌گویند حق با شماست ولی حالا چه کسی این وسط نفع می‌برد که نمی‌گذارد ما به حق‌مان برسیم، نمی‌دانیم. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست!

درویش درباره اینکه سال گذشته تبلیغات محیطی برای خودتان بود و پول را پرداخت هم کردید، خاطرنشان کرد: قرار شد چون میزبان هستیم دوسوم برای ما باشد و یک سوم برای آنها. بنا شد پول بازی‌هایی که نداده‌اند را هم محاسبه کنند که آن هم در حد حرف است.

وی درباره جذب مهاجم خارجی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با کادرفنی و گل‌محمدی داشتیم. شاید کادرفنی بیش از ۵۰ مهاجم خارجی را زیر نظر گرفت ولی بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است. باید بازیکنی بیاید که از نفرات ما بهتر باشد. تا امروز بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بودجه شما برای جذب مهاجم خارجی چقدر است؟ تصریح کرد: مثل بازیکنان دیگر است اما فکر کنم از سقف بودجه‌مان بالا بزند.

درویش در واکنش به صحبت پیروانی با او درباره اتفاقات بازی و قطع برق در اواخر بازی گفت: پیروانی به من گفت اعتراض ما و کادرفنی را که کسی در نظر نمی‌گیرد ولی شاید مدیر باشگاه اعتراض کند موثر باشد. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم اما چرا باید برویم؟ باید مقابل تیمی بازی کنیم که ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده وآخرین تجهیزات را دارد اما ما هنوز دنبال این هستیم که هوادار راه بدهیم یا نه، الان این تیم‌ها می‌آیند باید هواداران بیایند یا نه؟ VAR داریم یا نه؟

وی درباره این موضوع که در بازی اول پرسپولیس مقابل النصر هم باید بدون حضور هوادارانش بازی کند؟ گفت: متأسفانه یک نابخردی کاری کرد که لطمات بسیار زیادی هم به باشگاه و هم به ایران زد. چند هزار دلار ضرر مالی به باشگاه زد و از یک موهبت بسیار بزرگی پرسپولیس را محروم کرد. ما اعتراض کردیم و همان موقع رأی به استیناف رفت.

درویش درباره جدایی مهدی عبدی گفت: در این باره باید کادرفنی صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که سرخپوشان تا الان ۳۲۵ میلیارد هزینه کرده‌اند و می‌خواهند مهاجم خارجی هم به خدمت بگیرد‏، خاطرنشان کرد: نه زیر این مبلغ است، ۳۱۷ میلیارد است ضمن اینکه ما دوبازیکن را هم آزاد کردیم و هزینه ما پایین می‌آید. در حد بازیکنان دیگر پول هست که به آنها بدهیم.

پیروانی: اجازه بدهند در ورزشگاه شهید کاظمی بازی کنیم

افشین پیروانی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من فکر می‌کنم بحث فنی را بهتر است کسانی دیگر داشته باشند، ولی این اتفاقات قشنگ نیست. ما امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را داشتیم، ولی این وضعیت چمن، برق و استادیوم ماست. به نظرم جزو معدود کشورهایی هستیم که این اتفاقات در آنها می‌افتد. اصلاً اتفاق خوبی نیست؛ به کسی هم نمی‌توانیم خُرده بگیریم. ما هم تحت فشاریم و اگر صحبت می‌کنیم برای دفاع از تیم و هواداران‌مان است.

وی ادامه داد: متأسفانه هواداران هم امروز نبودند و در استادیوم خالی بازی کردیم. اگر قرار است تماشاگر نداشته باشیم، استادیوم شهید کاظمی هم چمن بهتری دارد و هم مطمئناً‌ نورش قطع نخواهد شد. خواهشم این است که اگر امکان دارد آنجا بازی کنیم. استادیوم آزادی فقط اسمش است. الان هم یکسری‌ها ناراحت می‌شوند. از مدیریت فعلی ممنونیم که تلاشش را می‌کند، اما این همه سال‌ هیچ حرکتی برای این استادیوم انجام ندادند و این موضوع جای تأسف دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و الزام استفاده از VAR هم تصریح کرد: من به قرعه‌کشی نرفتم و می‌خواستم کنار تیم بمانم. بازی‌های پرسپولیس همیشه مهم است، ولی نمی‌دانم مشکلات اجازه می‌دهد ما میزبان باشیم یا نه! با تیم‌هایی برخورد کردیم که حرف زیادی برای گفتن دارند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

بیرانوند: دعا کنید تیمی از آسیا به ایران نیاید

علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر، گفت: هوادار که به ورزشگاه آزادی نمی‌آید، پس می‌خواهیم ورزشگاه شهید کاظمی را هم خراب کنیم که آنجا هم هوادار نیاید و بازی‌های‌مان را آنجا برگزار کنیم.

وی با انتقاد از شرایط چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: دعا کنید به بهانه VAR تیمی از لیگ قهرمانان آسیا به ایران نیاید که آبروریزی می‌شود. روز به روز در حال پسرفت کردن هستیم. چمن ورزشگاه آزادی در حد لیگ دسته چهارم است.

امیری: تساوی مقابل ذوب‌آهن تلنگری به ما بود

وحید امیری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم ولی بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و همین که توانستیم به بازی برگردیم جای امیدواری دارد. این بازی یک تلنگر خیلی خوب هم به تیم و هم به بازیکنان بود و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم به شرایط ایده‌آل‌مان برگردیم. یک خسته‌نباشید هم به ذوب‌آهن می‌گویم که از ما بیشتر تلاش کرد و علی‌رغم اینکه موقعیتی روی دروازه ما خلق نکرد ولی دوندگی زیادی داشت.

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس با تمام مشکلاتی که دارد می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا کند، گفت: اگر کسی ناراحت نمی‌شود و خرده به دل نمی‌گیرد، ما باید انتقادمان به جا باشد و برای مسئولان‌مان تلنگر باشد. الان در فصلی نیستیم که بارندگی داشته باشیم و بگوییم زمین آزادی خراب است. قبول داریم سکوها را تعمیر می‌کنند ولی زمین آزادی نباید خراب باشد. برای تیمی که فوتبال مالکانه بازی می‌کند در زمین آزادی به مشکل می‌خورد. زمین آزادی در دو بازی گذشته خانگی ما بدترین وضعیت چند فصل اخیرش را داشت. فوتبال ما به جای اینکه روز به روز پیشرفت کند از لحاظ زیرساختی بدتر می‌شود. در باشگاه هم مشکلاتی داریم که هنوز به قوت خود باقی است. کیفیت ورزشگاه آزادی را با ورزشگاه‌هایی که باید با تیم‌های رقیب مقایسه کنیم چند پله پایین‌تر است. امیدوارم فکر اساسی شود و مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

امیری درباره همگروهی پرسپولیس با النصر و الدحیل تصریح کرد: محکوم به تلاش هستیم ولی جنگ نابرابری داریم. اگر شرایط استقلال تاجیکستان را هم نگاه کنیم آنها در زیرساخت‌ها هم پیشرفت کردند. ما پرسپولیس هستیم و هیچ انتظاری جز برد از ما نیست.

وی درباره اینکه پرسپولیس ممکن است درقطر یا امارات میزبان رقبایش باشد، خاطرنشان کرد: جای تأسف و ناراحتی دارد.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه کیفیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی بهتر از آزادی است، گفت: واقعاً بهتر است. موقعی که تیم ما میزبان است و هیچ هزینه‌ای از میزبانی‌اش دریافت نمی‌کند انتظار دارید ما چه بگوییم. تیمی که میزبان است باید بهترین شرایط ممکن برای تیم میهمان فراهم و از تبلیغات هم استفاده کند. چند روز پیش در تلویزیون دیدم که مجری برنامه از ما انتقاد می‌کند. حرف ما این است شما که به عنوان یک مجری صحبت می‌کنید باید فکر کنید که در همین تلویزیونی که به راحتی انتقاد می‌کنید اگر ۲ ماه حقوق نگیرید چه رفتاری می‌کنید. تمام کسانی که در باشگاه و ورزشگاه کاظمی کار می‌کنند ۲ ماه حقوق نگرفته‌اند. چه کسی می‌تواند در تهران ۲ ماه حقوق نگیرد و زندگی کند. متأسفانه هر کسی به خودش جرأت انتقاد به فوتبالیست‌ها را می‌دهد. حق پخش تلویزیونی حق مسلم در تمام دنیا است و فقط ما هستیم که مستثنی و بی‌بهره هستیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه