اخبار داغ

ساعت بازی فوتبال آاس رم و آث میلان/ پخش زنده بازی از شبکه سه سیما

ساعت بازی فوتبال آاس رم و آث میلان/ پخش زنده بازی از شبکه سه سیما
ساعت بازی فوتبال آاس رم و آث میلان در چارچوب رقابت های بازی های هفته سوم مسابقات سری آ ایتالیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در استادیوم المپیک مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال آاس رم و آث میلان در چارچوب رقابت های بازی های هفته سوم از مسابقات سری آ ایتالیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در استادیوم المپیک به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار امشب جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲  (۱ سپتامبر ۲۰۲۳) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته

تیم آاس رم، طی ۴ بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، ۱ برد، ۱ نتیجه مساوی و ۲ باخت کسب کرده است. تیم آاس رم در بازی گذشته خود، از سری بازی‌های سری آ ایتالیا، مقابل تیم هلاس ورونا قرار گرفت و سرانجام بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آث میلان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در ۵ بازی اخیر خود، تاکنون ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ باخت به‌ دست آورده است. تیم آث میلان در بازی گذشته خود طی مسابقات سری آ ایتالیا، مقابل تیم تورینو قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه ۴ بر ۱ از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که این دو تیم ۵ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم آث میلان، ۳ بار پیروز میدان بوده و ۲ بار هم نتیجه مساوی را به دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز جمعه به نفع تیم آث میلان تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم آث میلان با کسب ۶ امتیاز و ۵ تفاصل گل ، در رده اول جدول و تیم آاس رم با کسب ۱ امتیاز و تفاضل ۱-، در رده سیزدهم جدول جای گرفته‌اند.  

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم آاس رم و آث میلان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه