اخبار داغ

حق‌مان را نمی‌دهند و توقع هم دارند؛

درویش: در ایران یا عمان از عربستانی‌ها میزبانی می‌کنیم/ یحیی موافق باشد، آل‌کثیر را جذب می‌کنیم

درویش: در ایران یا عمان از عربستانی‌ها میزبانی می‌کنیم/ یحیی موافق باشد، آل‌کثیر را جذب می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر آل کثیر تمایل داشته باشد و کادر فنی هم با بازگشت او موافقت کند، با این بازیکن مذاکره خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین اقدامات در بحث میزبانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از وزیر امور خارجه تشکر می‌کنم. طی جلساتی که داشتیم، او با وزیر امور خارجه عربستان صحبت‌هایی انجام داد. به موازات آن، طی صحبتی که با مهدی تاج داشتیم، او نیز با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان حرف زد. طی یکی، ۲ روز آینده اگر توافق نهایی صورت بگیرد، تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی میزبانی می‌کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد در عمان میزبانی می‌کنیم. ۸۰ درصد به توافق امیدوار هستیم.

وی در ادامه این موضوع بیان داشت: در بازی اول طبق رایی که علیه ما صادر شد، از حضور هواداران محروم هستیم. از این جهت از بازی بعد امیدواریم هواداران که سرمایه اصلی هستند کنار ما حضور داشته باشند.

درویش درباره شایعات بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس گفت: این به شرایط خود بازیکن باز می‌گردد که اگر بازیکن آزاد است و تمایل داشته باشد، می‌آید می‌نشیند و صحبت می‌کنیم. البته باید ببینیم کادر فنی هم به بازگشت او تمایل دارد یا نه. هنوز گل‌محمدی اعلام آمادگی نکرده است. گل‌محمدی هم با مهربانی که دارد، در این باره برخورد خواهد کرد. ما تنها یک جای خالی داریم و اگر او بیاید نمی توانیم گزینه دیگری بگیریم. شاید نزدیک ۵۰ بازیکن را گل‌محمدی بررسی کرده اما گزینه شاخصی که بتواند برای پرسپولیس مفید باشد را هنوز پیدا نکرده است.

وی در مورد رقابت با تیم‌های سعودی عنوان داشت: همه فوتبال که جذب چهره نیست. ما نفرات جوان و آینده‌داری داریم که بسببار شرایط خوبی دارند. زاهدی را هم در اختیار داریم. او روز به روز بهتر و در خدمت تیم است. خواهید دید که بازیکنان ما مفید خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اختلاف‌نظرهای پیش‌آمده تأکید داشت: پیشکسوتان سرمایه باشگاه و برای ما قابل احترام هستند. مجتبی محرمی بیش از ۳۵ سال است که دوست نزدیک من است و همین هفته قبل به بیمارستان رفتم و با او حرف زدم. قرار بود او به باشگاه بیاید. نفرات مختلف و پیشکسوتان اختلاف دیدگاه دارند. اختلاف نظر همه جا هست. شما وقتی فهرست تیم ملی مشخص می‌شود ۱۰ نفر را پیدا می‌کنید که از لیست تعریف کنند؟ تعدد افکار اختلاف نظر می‌آورد. این موضوع خوب است و اگر ضعف‌هایی وجود داشته باشد با این نظرات آن‌ها را ببینیم. این گونه عادت نکنیم که همه از ما تعریف کنند. اگر ایراد وجود داشته باشد آدم بررسی می‌کند و تغییر انجام می‌شود.

وی در رابطه با بحث جذب منابع مالی تصریح داشت: هنوز متوجه نشدیم که درآمد باشگاه از چه طریقی است. پارسال و ۲ سال قبل صفر ریال از تبلیغات محیطی گرفتیم. قرار است محاسبه کنند. البته پارسال از تبلیغات دور زمین فقط چند ثانیه به ما پرداخت کردند. کاری به تبلیغات دور زمین ندارم. بلیت فروشی که نداریم. تبلیغات دور زمین برای ما نیست. هزینه آزادی را هم باید پرداخت کنیم.از حق پخش هم درامد نداریم. پس درآمدمان کجاست؟ ما نه صنعتی هستیم و نه معدنی. دولت هم می گوید نمی توانیم بودجه ای برای ورزش قهرمانی اختصاص دهیم.

درویش در پایان گفت: قهرمان هم چند دوره شدیم پاداشی نگرفتیم. تحلیلگران و اقتصاد دانان بگویند چه کنیم. درآمد ما و استقلال از کجا باید باشد؟ ما بارها گفتیم. اثرش چه بوده؟ این همیت ملی می‌خواهد که همه بیایند و فکری کنند برای ایران. ما باید در لیگ قهرمانان به میدان برویم. شب گذشته شما بازی الهلال و الاتحاد را دیدید؟ ۶۰۰ میلیون دلار هزینه هر تیم بود. این اجحاف نیست ما بیاییم قهرمان شویم؟ نه امکاناتی داریم و نه پولی. حقمان را هم نمی‌دهند. توقع هم الی‌ماشاالله.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه