اخبار داغ

بازیکنان و مربی تیم فوتبال امید چه گفتند؟

حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده/ خدابنده‌لو: می خواهیم مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم

حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده/ خدابنده‌لو: می خواهیم مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم
بازیکنان و مربی تیم فوتبال امید پس از شکست ویتنام صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی خود در بازیهای آسیایی هانگژو با 4 گل تیم امید ویتنام را شکست داد. پس از پایان این بازی بازیکنان و سرمربی تیم امید صحبت کردند.

حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم امید پس از برد 4 بر صفر تیم امید ایران مقابل ویتنام، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم، به 3 امتیاز برسیم و صدرنشین باشیم. بازی قبلی هم حقمان برد برد ولی نشد. ان شاالله بازی بعدی را هم ببریم.

کاپیتان تیم امید در مورد اینکه حذف از انتخابی المپیک شوکی به این تیم بود، گفت: قبل از هرچیزی در مورد خودم دوست دارم صحبت کنم. خیلی خوشحالم اینجا هستم. مهم بازی کردن برای تیم ملی کشورم است. گفته شد شاید من ناراضی باشم اما اصلا اینطور نیست. مهم بازی کردن برای تیم کشورم است، حالا جوانان یا بزرگسالان باشد. امیدوارم بتوانم به این تیم دوست داشتنی کمک کنم.

وی افزود: متاسفانه با کارت زرد تیم المپیک ما حذف شد ولی خیلی جالب است که هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود. به حال خودش رها شده، شاید فکر می‌کنند این تیم هم مثل دوره‌های قبل حذف می‌شود و بر می‌گردد. واقعا برایم جای سوال است که چرا انقدر به این تیم بی تفاوت هستند. ولی مطمئن باشید با انسجامی که در این تیم دیدم، ان‌شاالله بتوانیم ناکامی‌های دوره های قبل را جبران کنیم. نباید بدون امکانات و خیلی آماتور جلو برویم. از مسئولین می‌خواهم بازی‌های بعدی بیشتر کنار تیم باشند تا بتوانیم به مقام خوبی برسیم.

حسینی تصریح کرد: در این چند روز که بازی داشتیم، خود رسانه‌ها توجهی نداشتند که بازی داریم. برایم جالب بود که تیم امید ایران بازی دارد اما فکر می‌کنم خیلی از مردم نمی‌دانستند چه ساعتی بازی داریم. واقعا این بی توجهی‌ها درست نیست. این بچه‌ها واقعا دوست داشتنی و آینده فوتبال ایران هستند. مطمئنا باید بیشتر به آن‌ها برسند و امکانات را در بازی های بعدی برای مان بیشتر کنند.

برزگر: می خواستیم با اختلاف ببریم و صدر باشیم

آریا برزگر در خصوص پیروزی برابر ویتنام  در دومین دیدار تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در گام دوم نتیجه پرگلی را به دست آوردیم.  به کادر فنی و بازیکنان پر تلاش تبریک می‌گویم.  امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تا آخر در مسابقات باشیم.

وی در خصوص نقش گل چهارم در صدرنشینی ایران گفت: همه بچه ها تلاش می کردند که این اتفاق بیفتد. ما یکدل بودیم به خصوص لحظات آخر و می خواستیم با اختلاف ببریم و صدر باشیم ‌چرا که کارمان در ادامه راحت می شد. همه می خواستند که گل های زیادی بزنیم و این اتفاق افتاد.

خدابنده‌لو: می خواهیم مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم

محمد خدابنده‌لو درباره برتری 4 بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان برابر ویتنام در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بازی دشواری بود. ویتنام تیمی سرعتی بود، ولی ما زود به گل رسیدیم و بازی را مدیریت کردیم و در نیمه دوم گل‌های بیشتری زدیم.

وی در مورد بازی قبلی تیم فوتبال امید کشورمان برابر عربستان هم گفت: تیم عربستان در دوره قبل قهرمان آسیا شده بود و ما مقابل این تیم خوب بازی کردیم. ما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم و قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم که موفق باشیم، مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم. این کار سخت است، ولی نشدنی نیست.

هافبک تیم فوتبال امید کشورمان در پایان تصریح کرد: دوره قبل بازی‌ها در اندونزی بود و ما آنجا تجربه کسب کردیم. در این دوره نظم و امکانات بی‌نظیر است و تشکر می‌کنم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه