اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم امید چه گفتند؟

عنایتی: تیمی سکو می‌خواهد، باید بهتر بازی کند/ حسینی: از حضور در تیم امید خیلی راضی‌ام

عنایتی: تیمی سکو می‌خواهد، باید بهتر بازی کند/ حسینی: از حضور در تیم امید خیلی راضی‌ام
مربی و بازیکنان تیم امید بعد از شکست مغولستان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تیم فوتبال ایران در سومین بازی خود در بازیهای آسیایی هانگژو به مصاف مغولستان رفت و با ۳ گل پیروز شد.

در پایان بازی سرمربی و بازیکنان تیم ایران صحبت کردند.

عنایتی: تیمی سکو می‌خواهد، باید بهتر بازی کند

رضا عنايتی سرمربی تیم امید در نشست خبری بعد از ديدار برابر مغولستان اظهار داشت: شرايط خوبی نداشتيم. بعد از اخراج بازيكن حريف انتظار می رفت بازيكنان بهتر بازی كنند اما اينطور نبود.

وي ادامه داد: تيمی كه مي خواهد روی سكو برود، بايد بهتر از اين كار كُند. اما به هر حال با شكست مغولستان راهی مرحله حذفی شديم، هنوز حريفان در مرحله بعد مشخص نيست. 

سرمربي تيم فوتبال اميد در مورد جريان بازي و اينكه انتظار می رفت بعد از ١٠ نفره شدن حريف عملكرد بهتری را شاهد بوديم، تصريح كرد: وقتي تيم ١٠ نفره می شود، شرايط انگيزشی آن تيم بيشتر مي شود. دقيقا در ديدار امروز هم اين اتفاق افتاد و از طرفی انگيزه بازيكنان ما هم كم شد.

 عنايتي تاكيد كرد: بازی را تحت كنترل داشتيم اما انتظار داشتيم با انگيزه بيشتر بازی كنند. پيش از بازی خيلی با بازيكنان صحبت كرده بوديم و تاكيد داشتيم كه تيم بايد صدرنشين شود. 

وي با تاكيد بر اينكه مغولستان بد بازی می كرد، خاطرنشان كرد: در بازي امروز سامان فلاح مصدوم شد و بعد از ام آر آی وضعيت او مشخص می شود. 

سرمربی تيم فوتبال اميد تاكيد كرد: قبول دارم كه بايد حرفه ای تر فكر كنيم و از شرايط و موقعيت ها بهتر و بيشتر استفاده كنيم. 

وي در ادامه گفت: مرحله به مرحله شرايط سخت تر مي شود، ما در اين مدت در تيم جابه جایی زياد داشتيم، نزدیک ۱۱ بازيكن از مرحله مقدماتی تعويض شدند و ما تمرينی هم نداشتيم. 

عنايتی افزود: از تهران به هانگژو آمديم و با بچه ها تمرين كرديم. كمي ناهماهنگی داريم اما بازيكنان ما از تيم هايي آمده اند كه همگی با كيفيت هستند، بازيكنان باكيفيتی داريم. بايد قدر خود را بدانند، فرصتی است كه بتوانند بعد از ٢٠ سال مقام كسب كنند.

سرمربی تیم امید تصريح كرد: فكر مي كنم آخرين بار با برانكو در اين بازی ها به مقام رسيديم. تمام توان خود را به كار مي گيريم تا نتيجه بگيريم، تمام اتفاقات فوتبال قرار است با من رقم بخورد، من هم تمام توانم را به كار مي گيرم. هم من و هم شما می دانيم كه خيلی كم و كاستی داريم، بايد تلاش بيشتری داشته باشيم و برنامه گسترده روی تيم های پايه داشته باشيم.

سرمربي تيم فوتبال اميد تاكيد كرد: استعدادياب های خوبی در فوتبال داريم كه مي توانند کمک كنند. با برنامه ريزي بلندمدت می توان كارهاي بزرگ انجام داد، ان شالله در اين بازیها مدال بگيريم.

حسینی: از حضور در تیم امید خیلی راضی‌ام

حسین حسینی دروازه‌بان تیم امید پس از برتری برابر مغولستان و صعود به عنوان تیم سرنشین به دور دوم اظهار داشت:  بازی سختی بود مغولستان دفاعی بازی کرد و کار ما سخت شد. خوب شد پیروز شدیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم.

وی در خصوص حریف بعدی ایران در دور دوم گفت: باید گروه ژاپن مشخص شود در مجموع چون صدرنشین رفتیم، کارمان راحت تر است.

دروازه بان تیم امید کشورمان در خصوص اینکه قبل از حضور در تیم امید گفته بودید، از حضور در این تیم ناراضی است، عنوان کرد: از حضور  در اینجا ناراضی نیستم، خیلی هم راضی هستم. امکانات کم بود که بهتر می شود و این چند روز جو‌ عوض شد.

سلمانی: امیدوارم چمن‌های اینجا را در تهردان داشته باشیم

یاسین سلمانی هافبک تیم امید در پایان بازی با مغولستان که با برد ۳ بر صفر ایران همراه شد، اظهار داشت: پیش از بازی تصور می‌کردیم بازی راحتی داشته باشیم اما حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد. با این وجود مهم برد ما و کسب ۳ امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم. با این نتیجه صدرنشین صعود کردیم که هدف اصلی ما بود.

هافبک تیم امید در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه بازی فیزیکی شد و این کار شما را مشکل کرد، گفت: خیلی برای ما تفاوت نداشت که تیم حریف چگونه بازی می‌کند. ما تعداد گل زیاد می‌خواستیم که به آن رسیدیم و مهم این بود که صدرنشین شدیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه امکانات میزبان و چمن ورزشگاه چگونه بود و در قیاس با ایران چگونه است، گفت: امکانات این زمین و مهمتر از آن چمن این استادیوم و بقیه استادیوم‌های چین و نحوه برگزاری مسابقات بسیار عالیست. امیدوارم در ایران هم چنین امکانات و چمنی را برای ما فراهم کنند‌.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه