اخبار داغ

مدیران قایقرانی و پاروزنان چه گفتند؟

سهرابیان: منتظر خبرهای خوبی از قایقرانی باشید/ اشرف: آسیا در مسیر پیشرفت قرار دارد

سهرابیان: منتظر خبرهای خوبی از قایقرانی باشید/ اشرف: آسیا در مسیر پیشرفت قرار دارد
مدیران قایقرانی و پاروزنان ایران پس از رقابتهای کانو و کایاک صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛ رقابتهای قایقرانی بازیهای آسیایی هانگژو در مواد کانو و کایاک از صبح امروز برگزار شد و پاروزنان ایران در مواد مختلف به فینال رسیدند. پس از پایان این رقابتها صحبت کردند.

سهرابیان: منتظر اخبار خوب از قایقرانی باشید

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که دختران و پسران فدراسیون قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

وی افزود: دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک یک نفره و کانوی کانادایی مردان و کایاک دونفره زنان از جمله نتایجی است که از صبح امروز برای کشورمان به دست آمده است.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش بچه ها و نتایجی که به دست می آورند مستقیم به فینال بازی ها بروند. به امید خدا تا دو روز آینده منتظر خبرهای خوبی از دختران و پسران قایقران ما باشید.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف ملی پوشان قایقرانی برای کسب بهترین نتیجه، افزود: با مدال‌های خوشرنگی که در این رشته توسط قایقرانان مان کسب خواهد شد، بتوانیم در ارتقا رنکینگ ایران در نوزدهمین دوره بازی های اسیایی نقش اثرگذاری داشته باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: لازم می دانم از تمامی روسای هیات‌های ورزشی و مربیان سازنده ای که اسمی از آنها برده نمی شود اما نقش مهمی در هدایت ورزشکارانی دارند که امروز به آنها می بالیم، تشکر و قدردانی کنم.

اشرف: آسیا در مسیر پیشرفت قرار دارد

کتایون اشرف نایب رییس زنان قایقرانی با اشاره به آمادگی دختران قایقران کشورمان برای افتخارآفرینی اظهار داشت: در این مسابقات، شاهد درخشش زنان ملی پوش کشورمان  خواهیم بود.

اشرف ادامه داد: دختران ما کاملا آماده و در شرایط بسیار خوبی قراردارند و فکر می کنم بتوانند در این بازی ها، توانمندی های خود را به خوبی نمایش بگذارند.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش زنان قایقران برای کسب افتخار برای ایران گفت: در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی می‌توانیم شاهد  درخشش دخترانمان باشیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در بخشی دیگر از سخنانش حریفان ایران در این دوره از بازی ها را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: آسیا در این رشته با سرعت در مسیر پیشرفت قرار دارد ضمن اینکه کشورهایی هستند که به تازگی این رشته را آغاز کرده اند اما به سرعت به دلیل سرمایه گذاری خوبی که بروی رشته های قایقرانی کرده اند، در مسیر رشد قرار گرفته اند‌.

وی در ادامه امکانات و زیرساخت های ورزشی کشور چین را مورد توجه قرارداد و گفت : امکاناتی که در رشته قایقرانی شاهدش بودیم امروز ما را متحیر کرد و امیدوارم این موضوع در کشورمان مورد توجه قرار بگیرد.

کتایون اشرف ادامه داد: انشالله در این مسابقات علاوه بر مدال اوری در حوزه آموزش و برگزاری رویدادها و کمپها به تجربیات ارزنده ای دست پیدا کنیم.

آقامیرزایی: از عملکردم در نخستین روز مسابقات راضی هستم

علی آقامیرزایی عضو تیم ملی در حاشیه مسابقات قایقرانی در مرکز ورزش های آبی نوزدهمین دوره بازی آسیایی هانگژو اظهار داشت: در مسابقات تک نفره هزارمتر و چهار نفره ۵۰۰متر دربازی های آسیایی شرکت می کنم که امروز در نخستین روز مسابقات مقدماتی یک هزار متر توانستم به عنوان قایق اول به فینال صعود کنم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد خودش در روز اول این رقابت‌ها، افزود: در فینال یک حریف سرسخت بنام چین دارم که ششمی المپیک را در کارنامه خود دارد با این حال تلاش می کنم با کسب خوش رنگ ترین مدال، دل مردم کشورمان را شاد کنم.

وی افزود: هرچند می‌دانم با وجود رقیب چینی، کاری سختی دارم، اما تلاش می کنم رقابت خوب و زیبایی داشته باشم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه