اخبار داغ

روایت دوومیدانی‌کاران ایران پس از ناکامی در فینال؛

اسماعیل‌نژاد: اولین بارم بود و تجربه نداشتم/ تفتیان: مسئولان در هانگ‌ژو هستند اما مربی من نیست!

اسماعیل‌نژاد: اولین بارم بود و تجربه نداشتم/ تفتیان: مسئولان در هانگ‌ژو هستند اما مربی من نیست!
ناکامی دوومیدانی‌کاران ایرانی در فینال ۱۰۰ متر سرعت بازی‌های آسیایی، واکنش‌شان را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ حمیده اسماعیل‌نژاد و حسن تفتیان، دوومیدانی‌کاران راه یافته به فینال ۱۰۰ متر سرعت بازی‌های آسیایی پس از ناکامی در گام پایانی، روایت متفاوتی داشتند.

اسماعیل‌نژاد: اولین بارم بود و تجربه‌ای نداشتم

حمیده اسماعیل‌نژاد پس از کسب مقام هفتم مسابقات دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی برای من بود، چرا که در کنار بزرگان دوومیدانی آسیا و حتی جهان دویدم. این اولین حضورم در بازی‌های آسیایی بود و چنین رقابت بزرگی را تجربه می‌کردم. قطعاً در آینده عملکرد بهتری خواهم داشت. از همه مردم ایران هم تشکر می‌کنم که در فضای مجازی از من حمایت کردند و انرژی دادند. امیدوارم در مسابقات بعدی شرمنده‌شان نشوم.

تفتیان: مسئولان در هانگ‌ژو هستند اما مربی من نه!

حسن تفتیان در مورد مسابقه خود اظهار داشت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم اما جنگ نابرابری است.

وی به شرایط دونده‌های سایر کشورها اشاره کرد و بیان داشت: شرایط آماده سازی آنها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی. ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است ولی با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.  

او در مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه اینها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون اینجا بودند اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.  

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه