اخبار داغ

کمانداران ایران چه گفتند؟

شبانی: می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم/ بایبوردی: پیروزی با تیر طلایی اندازه یک مسابقه از من انرژی گرفت

شبانی: می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم/ بایبوردی: پیروزی با تیر طلایی اندازه یک مسابقه از من انرژی گرفت
کمانداران ایران پس از برگزاری رقابتهای میکس ریکرو و کامپوند صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز آغاز شد و کمانداران کشورمان در دو بخش میکس ریکرو و میکس کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند. تیم میکس ریکرو به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا اما میکس کامپوند ایران مقابل تایلند شکست خورد و حذف شد. تیم کامپوند مردان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها، کار خود را با پیروزی قاطع مقابل عربستان آغاز کرد. پس از پایان این رقابتها کمانداران ایران صحبت کردند.

نجاری:خدا را شکر حال تیراندازی خوب است  

مربی تیم ملی تیر و‌کمان ایران پس از کسب نتایج خوب شاگردانش در رقابت های امروز گفت: «خدا را شکر روز خوبی بود.با توجه به اینکه در سه بخش مسابقه دادیم و با قاطعیت برنده شدیم به جمع هشت تیم برتر بازی های آسیایی راه پیدا کردیم. حال تیم ما خوب است و امیدوارم این حال خوب در‌ مراحل بالاتر هم کنار ما باشد.»

به او گفتیم که بچه های تیر و کمان امید زیادی به کسب مدال در این رقابت ها دارند که نجاری این واکنش را نشان داد: «در تیراندازی کار خیلی سخت است و همه چیز حتی آب و هوا، سرما و گرما روی آن تاثیر دارد. با این حال عرض کردم حال تیم ما خوب خوب است و در این بازی ها دو رکورد جابجا شده است. ما هیچ وقت جزو چهار تیم نبوده‌ایم و این نشان می دهد که شرایط‌مان خوب است و انشاالله بچه ها دست به‌ دست هم بدهند تا بهترین نتایج را بگیریم.»

شبانی: می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم

رضا شبانی نماینده ریکرو ایران در مسابقات تیر و کمان بازی های آسیایی که موفق به شکستن رکورد ایران شد در این باره می گوید: رکورد ایران را در انفرادی جابجا کردم. در بخش تیمی هم پس از چند سال این اتفاق را رقم زدیم. رقیب ما قزاقستان بود که واقعا یکی از قدرت های آسیاست. سال هاست دارند در تیر و کمان کار می کنند و مدال های مختلفی در جهان دارند. ما آنها را در تیر طلایی بردیم و از این اتفاق خوشحالیم.
شبانی ادامه داد: بچه های ایران پتانسیل بالایی دارند و اگر حمایت بیشتری شوند افتخارات بیشتری به دست می آورند. روندی که از طرف بچه های ریکرو دارد اتفاق می افتد، یک روند عالی است. ما حتی می توانیم مدال های بهتری بگیریم و در المپیک هم مدعی باشیم. تیم ما پیشرفت زیادی کرده و همه چیز مشهود است. شما ببینید نسبت به بازی های دوره قبل 40 امتیاز پیشرفت کرده ایم و این یعنی چهار تیر. بچه ها دارند از جان و دل کار می کنند. مربی مان حسابی دارد زحمت می کشد. از مسئولان می خواهیم تا این مربی بماند و با ما ادامه بدهد. ما می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم.
ملی پوش تیر و کمان ایران در پایان در خصوص چین که حریف بعدی بچه های ایران است هم گفت:  چینی ها خیلی قدر هستند ولی قول می دهیم و تلاش می کنیم با خبرهای خوب مردم را خوشحال کنیم.

رشیدی: عربستان را با اقتدار بردیم اما بازی‌مان با مالزی سخت است

میلاد رشیدی نماینده ایران در تیم کامپوند مردان پس از پیروزی مقابل عربستان گفت: این رقابت را با اقتدار بردیم و به جمع هشت تیم نهایی رسیدیم.فردا بازی سختی با مالزی داریم اما تلاش مان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
رشیدی این را گفت و ادامه داد: اگر مالزی را ببریم، حرف بعدی ما کره جنوبی است. آنها هم تیم خوب و قدرتمندی دارند. در کل عملکرد خوبی تا اینجا کار داشته‌ایم. خدا را شکر خودمان راضی بودیم اما اگر دقت کرده باشید جریان باد امروز زیاد بود و فکر می کنم امتیاز همه تیم ها پایین بود و با این شرایط ما بیشترین امتیاز را گرفتیم. امیدوارم فردا امتیازهای بهتری بگیریم.

اشرفی: بازی سختی با مالزی داریم

صادق اشرفی پس از پایان مسابقه با ازبکستان در ریکرو تیمی مردان اظهار داشت: ما ازبکستان را با اقتدار شکست دادیم و حالا باید برای بازی با اندونزی خودمان را آماده کنیم.آنها رقیب سرسختی هستند و فکر می کنم یکی از مسابقات سخت ما باشد. 

اشرفی درباره پیش‌بینی اش از ادامه مسابقات هم گفت: یک کم سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا به جمع چهار تیم برسیم.

پاکزاد: برای کسب مدال در کامپوند تیمی تلاش می‌کنیم

آرمین پاکزاد عضو تیم کامپوند مردان ایران که امروز در دور یک هشتم نهایی عربستان را شکست دادند، در پایان رقابت‌های صبح امروز اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم. مسابقه اول ما با عربستان بود که بردیم و فردا باید به مصاف مالزی برویم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل این حریف که اتفاقا در دور یک هشتم نهایی مثل خودمان امتیاز بالایی کسب کرد پیروز شویم.

وی درباره شانس کسب مدال در کامپوند تیمی نیز گفت: شرایطمان خوب است و برای کسب مدال تلاش می‌کنیم.

نعمتی: اینجا میدان کسب مدال است

زهرا نعمتی و یک امیدواری خوب. امیدواری که از دل آن بوی مدال می آید: تلاش‌مان را می‌کنیم،یعنی اینجا هستیم تا بهترین نتایج و بهترین مدال ها را بگیریم.

نعمتی پس از مسابقه با قزاقستان این حرف را زد و ادامه داد: من همیشه امیدوار هستم و از روز اول هم همین روحیه را داشته ام. خدا را شکر همه بچه‌ها خوب بوده اند و رکوردهای خیلی خوبی جابجا شده است.تک تک نفرات این تیم زحمات زیادی کشیده اند و اینجا میدانی است که باید اتفاق های خوبی در آن بیفتد.

وقتی دوباره از نعمتی پرسیدیم که شما دارید از کسب مدال های خوشرنگ حرف می زنید تایید کرد و گفت: اینجا همان میدان است، انشاالله با دعای خیر مردم اتفاق های خوبی می افتد.همه ما اینجا هستیم تا بهترین چیزها را رقم بزنیم.

نعمتی در پایان در خصوص حریف بعدی ایران که چین است گفت: رقیب سختی هستند اما ما اصلا ناامید نیستیم و بهترین تلاش‌مان را خواهیم کرد.

بایبوردی: پیروزی با تیر طلایی اندازه یک مسابقه از من انرژی گرفت

گیسا بایبوردی پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ریکرو انفرادی زنان، عنوان کرد: مسابقات بازی های آسیایی در سطح بالایی برگزار می شود و همه کشورها بهترین نفرات خود را به هانگژو آورده اند. در دو مسابقه ایی که داشتم رقابت بسیار سنگین بود و در هر دو مسابقه با تیر طلایی پیروز شدم.

بایبوردی با اشاره به رقبای سرسختش در مرحله یک چهارم نهایی تاکید کرد: فردا با سخت ترین رقبای آسیایی یعنی هند و کره جنوبی مسابقه می دهم. پیروزی با تیر طلایی به اندازه یک مسابقه حذفی از من انرژی گرفت. ضمن اینکه استرس زیادی دارد و باید تمرکزت را روی یک تیر بگذاری چرا که نتیجه مسابقه به همان یک تیر بستگی دارد. پیروزی با تیر طلایی انرژی زیادی از ورزشکار می گیرد اما به همان اندازه هم شیرین است. من هم مثل همه ورزشکاران برای کسب مدال طلا می جنگم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه