اخبار داغ

گفتگو با تنها بازیکن تهرانی تیم فوتبال دختران؛

لطف زاده: از تهران فقط من به تیم فوتبال دختران دعوت شدم

لطف زاده: از تهران فقط من به تیم فوتبال دختران دعوت شدم
تنها بازیکن تهرانی تیم فوتبال دختران گفت: برای حضور در بازیهای کافا به تیم دختران دعوت شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فدراسیون فوتبال در دوره جدید خود به فوتبال زنان توجه ویژه ای دارد. در هیمن راستا اردوی تیم فوتبال زیر 14 سال دختر با دعوت از بازیکنان منتخب در سراسر ایران آغاز شده. از استان تهران تنها یک بازیکن به این تیم دعوت شده. فاطمه لطف زاده تنها بازیکن تهرانی تیم دختران زیر 14 سال است که از آرزوها و برنامه هایش می گوید.

🔹از حست درباره دعوت به تیم ملی بگو؟
بسیار خوشحالم که با این موفقیت توانستم قدردان زحمات شبانه روزی و موجب خرسندی و شادی پدر و مادرم و همچنین مربیانی که برایم زحمت کشیدند، باشم. همچنین جا دارد از تلاشهای مربیانم بویژه خانم کیوانی فر و خانم ربوی و خانم اطمینان، تشکر ویژه داشته باشم.

🔹  در مورد امکانات محل سکونت خود توضیح بده؟
از بچگی که در یکی از محله های شهر نسیم شهر بدنیا آمده و سکونت دارم. در کنار پدر و مادرم تمرین کرده ام و امکانات خاصی نداشته ام و فقط با تمرین و سختی زیاد و تلاش شبانه روزی و تشویق خانواده ام و لطف خدای بزرگ، توانسته ام به این مرحله موفقیت از زندگی برسم.

🔹چطور به تیم دختران زیر 14 سال دعوت شدی و چند بازیکن از تهران به اردو دعوت شده اند؟
در اردوی تیم ملی نونهالان از استان تهران، فقط من انتخاب شده ام. در بازیهای مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان بزرگسال تهران، ناظران و استعدادیابی های تیم ملی، پس از دیدن بازی من، ابتدا به اردوی تیم 16 سال رده نوجوانان دعوت شدم اما پس از آن با توجه به پایین بودن سن ام به تیم نونهالان دعوت شدم. هم اکنون در فهرست بازیکنان دعوت شده به  تیم فوتبال دختران نونهال هستم که قرار است از پنجم تا دهم مهر در کرمانشاه در اردوی تیم فوتبال نونهالان دختر شرکت نمایم.

🔹 در کدام تیم فوتبال بازی می کنی؟
در تیم فوتبال استقلال شهربانو تیم منتخب جنوب غرب تهران بازی می کنم.

🔹 پستت در فوتبال چیست؟
مهاجم هستم اما با توجه به نظر مربیان در هر پستی آمادگی بازی را دارم.

🔹 آمال و سقف آرزوهایت چیست؟
رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران و لژیونر شدن.

🔹 بازیکن مورد علاقه شما کیست؟
علی دایی - ریکاردو آلوس، بازیکن تراکتور

🔹اولین مسابقات تیم دختران چه زمانی برگزار می شود؟
پس از اعلام لیست نهایی، در بازیهای کافا شرکت می کنیم.

🔹حرف و نکته پایانی؟
در پایان جا دارد از زحمات و پشتیبانی و همراهی همیشگی پدرم که خود مربی باشگاه فوتبال تیم عرفان نسیم شهر می باشد و همچنین محبت های خالصانه مادرم همچنین از یوسف شاهی ریاست هیئت فوتبال جنوب غرب تهران تشکر و قدردانی کنم که با حمایت ایشان و کیوانی فر توانستم در تیم منتخب جنوب غرب استان تهران در لیگ برتر تهران شرکت کنم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه