اخبار داغ

در نشست خبری آلمالیق - سپاهان چه گذشت؟!

مورایس: بازیکنان باتجربه‌ای داریم/ رضائیان: من انسان کاملی نیستم!

مورایس: بازیکنان باتجربه‌ای داریم/ رضائیان: من انسان کاملی نیستم!
سرمربی و مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرمربی و مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.

 

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

مورایس در ادامه بیان داشت: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم. ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم؛ ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم. حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم.

 

سرمربی سپاهان در پایان گفت: ما برای اجتماع و مردم، عدالت نیاز داریم؛ فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم. ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

 

همچنین رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: ما آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و برای مسابقه آماده هستیم. هر کسی می‌داند این مسابقه بازی پراهمیتی است.

 

او ادامه داد: بازی برای ما بسیار مهم است و در این بازی ما به دنبال ۳ امتیاز مسابقه هستیم. بدون شک در این مسابقه بهترین تلاشمان را می‌کنیم و باید ببینیم سرمربی چه می‌خواهد و چه اتفاقی در زمین صورت می‌گیرد.

 

بازیکن تیم سپاهان ادامه داد: من یک انسان کاملی نیستم اما تلاشم این است که درباره فردا مثبت فکر کنیم و امیدوارم که با کسب ۳ امتیاز به ایران برگردیم. بدون شک این بازی، مسابقه بسیار مهمی است و نمی‌توانیم این بازی را با بازی‌های ایران مقایسه کنیم.

 

رضاییان در پایان گفت: در بازی‌های بزرگ حق اشتباه نداریم و باید فردا با تمرکز کامل و ۱۰۰ درصد آماده ظاهر شویم. تیم‌های ازبکستان تیم‌های بسیار خوبی هستند و باید بهترین تلاش خود را به نمایش بگذاریم و برای هواداران، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه