اخبار داغ

تداوم واکنش اهالی ورزش به فاجعه انسانی در غزه؛

ادامه موج حمایت از فلسطین در استادیوم های اروپایی؛ پرچم فلسطین در اسپانیا و ایتالیا بالا رفت+عکس

ادامه موج حمایت از فلسطین در استادیوم های اروپایی؛ پرچم فلسطین در اسپانیا و ایتالیا بالا رفت+عکس
ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان. این واکنش ها کماکان ادامه دارد و در تاز ترین اقدام به استادیوم ورزشی و لیگ های اروپایی نیز کشیده شده.

ادامه مهمترین واکنش اهالی ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

 

افراشته شدن پرچم فلسطین در بازی رئال و سویا

در مهمترین مسابقه هفته فوتبال  لالیگا اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه سانچس پیس خوان به مصاف سویا رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدای این مسابقه، هواداران اسپانیایی با در دست گرفتن پرچم فلسطین از مردم این کشور حمایت کردند.

پرچم فلسطین در دربی ایتالیا

در مهمترین بازی هفته نهم سری A ایتالیا میلان و یوونتوس دو باشگاه بزرگ ایتالیایی در سن سیرو به مصاف هم رفتند که در این بازی یووه با یک گل به برتری رسید.

در حاشیه این دیدار برخی از هواداران ایتالیایی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرچم فلسطین در ورزشگاه سن سیرو را در دست گرفتند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه