اخبار داغ

مربی و بازیکن سپاهان پس از برد آلمالیق چه گفتند؟

مورایس: بازی را مدیریت کردیم/ رضاییان: همیشه مثبت فکر می‌کنم

مورایس: بازی را مدیریت کردیم/ رضاییان: همیشه مثبت فکر می‌کنم
مربی و بازیکن سپاهان پس از برد آلمالیق در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سپاهان در خانه آلمالیق با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در این رقابتها را تجربه کند.

مربی و بازیکن سپاهان پس از برد آلمالیق در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

مورایس: بازی را مدیریت کردیم

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: بازی جذاب و خوبی بود و حیف شد هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور نداشتند که از این مسابقه جذاب لذت ببرند. این مسابقه یک دیدار مهم برای هر دو تیم بود و هر دو تیم نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند.

وی افزود: امشب ما با تیم خوبی روبرو بودیم ولی توانستیم بازی را مدیریت کنیم. تیم ما در این مسابقه یک یا دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشت اما نتیجه به نظرم عادلانه بود

سرمربی سپاهان با اشاره به کیفیت تیمش در این بازی بیان کرد: امروز ما 3 گل زدیم و برنده بازی بودیم؛ در بیشتر مواقع خوب بودیم و سرعت و تمرکز بازیکنان به عنوان یک تیم بهتر بود.

مورایس با توجه به شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما، گروه سختی است و از امروز به فکر بازی بعدی هستیم؛ باید تلاش کنیم که در بازی بعد نتیجه مناسبی کسب کنیم.

رضاییان: همیشه مثبت فکر می‌کنم

رامین رضاییان مدافع سپاهان در نشست خبری پس از بازی مقابل آلمالیق ازبکستان اطهار داشت: بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند. نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که اینقدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم. بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هر‌روز بهتر شویم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه