اخبار داغ

بانوان باید ورزش کنند؛

تاج: فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل قیاس نیست؛ هزار میلیارد از AFC و فیفا طلب‌کاریم

تاج: فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل قیاس نیست؛ هزار میلیارد از AFC و فیفا طلب‌کاریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حدود هزار میلیارد تومان از AFC و فیفا طلب‌کاریم که به دلیل تحریم‌ها ریالی از آن را دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون در حاشیه مجمع عمومی هیأت فوتبال استان زنجان اظهار داشت: ۲۸ میلیون دلار از AFC و فیفا طلبکاریم که بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال می‌شود و به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌ایم یک ریال آن را دریافت کنیم. با این وجود، به کار خود ادامه می‌دهیم و شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال هستیم. پس این که صرفا پول نیست، خیلی قابل قبول نیست زیرا با وجود تحریم‌ها نیز کارهایی انجام شده. تیم‌های ملی ایران در رده های سنی مختلف درحال آماده‌سازی و همچنین رقابت در مسابقات بین المللی هستند. اکنون برنامه‌های مختلفی در حال اجرا داریم و از حرکت و تلاش دست نکشیده‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. امروز بسیاری از صفحات روزنامه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های نشاط‌ آور با فوتبال پر خواهد شد. به وسیله فوتبال هر هفته میلیون‌ها نفر را وارد ورزشگاه‌ها می‌کنیم و امروز خوشبختانه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز تسهیل شده. در حوزه فوتبال به نشاط اجتماعی کمک می‌کنیم، فوتبال به دلیل گستردگی در جامعه همیشه حاشیه‌های خاص خود را نیز دارد ولی نباید غافل شویم که بسیاری از اوقات فراغت به وسیله فوتبال پرخواهد شد. همچنین امروزه برخی از آسیب‌های اجتماعی را به وسیله فوتبال و ورزش می‌توان حل، محدود و کم کرد که همه ما در فدراسیون و هیئت‌ها این وظیفه را بر عهده داریم.

رییس فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضور پرشور بانوان در ورزشگاه ها عنوان داشت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند که پس از مدت ها حضور این قشر در ورزشگاه ها محقق شده، بدون آنکه اتفاق خاصی رخ دهد. بانوان باید ورزش کنند و نباید صرفاً برای دیدن بازی در ورزشگاه حضور یابند و گسترش فوتبال بانوان، فوتبال ساحلی بانوان، فوتسال بانوان که مقام اول آسیا هستیم نیز در استان پیگیری شود. تفاوت فوتبال با دیگر ورزش‌ها این است که یک‌ معقول اجتماعی و اقتصادی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه