اخبار داغ

پرسپولیس 2 – استقلال دوشنبه صفر؛

لیگ قهرمانان آسیا| برد سرخ با دستان بیرو و دبل صادقی/ 3 امتیاز از استقلال قلابی!

لیگ قهرمانان آسیا| برد سرخ با دستان بیرو و دبل صادقی/ 3 امتیاز از استقلال قلابی!
پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان در یک بازی بر تر استقلال دوشنبه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس یک روز خاص بود.  بازگشت هواداران سرخ به آزادی بعد از قریب به 6 سال اتفاق بزرگی بود که پرسپولیس را در دقیقه صفر از حریف نه چندان مطرح تاجیکستانی جلو انداخت.
پرسپولیس بعد از برد روحیه بخش برابر الدحیل پرستاره در قطر با حضور هوادارانش تنها 3 امتیاز را می‌خواست از همین رو یحیی تیمش را با تهاجمی ترین ترکیب ممکن مقابل استقلال دوشنبه ارنج کرد.
در مقابل استقلال تاجیکستان می خواست در دیگ جوشان آزادی دست خالی زمین را ترک نکند تا بلکه کورسوی امید خود را در این گروه دشوار حفظ کند.

بازی با یک غافلگیری بزرگ آغاز، شدـ یک پنالتی بادآورده به لطف VAR در همان دقایق نخست پرسپولیس را می توانست به دردسر بیاندازد اما  بیرانوند با یک شیرجه بلند پنالتی را مهار کرد تا باتری‌های پرسپولیس را شارژ کند.
بعد از این اتفاق پرسپولیس سراپا حمله شد و روی دروازه حریف خیمه زد. نتیجه این حملات پرفشار گل تماشایی صادقی بود تا پرسپولیس برنده به رختکن برود.

پرسپولیس نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و پس از چند حمله خطرناک دوباره صادقی با یک یک و دوی زیبا با زاهدی دروازه را گشود تا این بار با تایید VAR دبل صادقی ثبت شود.
برتری پرسپولیس ادامه یافت اما گلی دیگری نرویید تا پرسپولیس در یک بازی برتر 3 امتیاز شیرین را به جیب بزند.

پرسپولیس 2
گل: سعید صادقی (44 و 72)

استقلال دوشنبه صفر
گل:-

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان (46، مهدی ترابی)، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46، سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی (89، نبیل باهویی)، محمد عمری، شهاب زاهدی (83، میلاد سورگی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال دوشنبه
رستم یتیموف، تبرز اسلاموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، دنیس بگانوویچ، علیشهر جلیلوف، سنین سبایی، احمدونی کمالوف، احسان پنجشنبه، رومیش جلیلوف، ایوان نووسلیچ
سرمربی: ایگور چرفچنکو

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه