اخبار داغ

بازیکنان و مدیران پرسپولیس چه گفتند؟ 

درویش: فضای همکاری با باقری وجود نداشت/ زاهدی: درگیری در تیم؟ بحث تاکتیکی می کردیم! 

درویش: فضای همکاری با باقری وجود نداشت/ زاهدی: درگیری در تیم؟ بحث تاکتیکی می کردیم! 
بازیکنان و مدیران پرسپولیس پس از برد استقلال دوشنبه صحبت کردند. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان پرسپولیس در تهران استقلال دوشنبه را با 2 گل شکست داد. 
در پایان بازی بازیکنان و مدیران پرسپولیس صحبت کردندـ

درویش: فضای ادامه همکاری با باقری وجود نداشت

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: خدا محبت کرد و بچه‌ها مزد بازی بسیار بسیار خوب و لذت‌بخش خود را گرفتند. این پیروزی را به هوادارانی که بعد از مدت‌های زیاد به ورزشگاه آمدند تقدیم می‌کنم. هیجان و شور را هوادار به تیم داد و پرسپولیس 2 گل زد و بیشتر هم می‌توانست بزند.
وی درباره حضور VAR و کمک آن به پرسپولیس عنوان کرد: ان‌شاءالله فضایی ایجاد شود که تیم‌های لیگ برتری از VAR برخوردار شوند. حداقل بعد از بازی دیگر کسی اعتراض نمی‌کند. من یقین دارم که در دقیقه آخر روی باهویی پنالتی شد و کارشناسان داوری نظرشان پنالتی خواهد بود اما چون VAR تشخیص داد همه تبعیت کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با سازمان خصوصی‌سازی به توافق رسیدند و توانستند پرداختی داشته باشند؟ خاطرنشان کرد: بله، سازمان خصوصی محبت کرد. سختی‌هایی درباره مراحل اداری کار بود و فکر می‌کنم فردا گوشه‌ای از آپشن‌های بازیکنان را پرداخت کنیم. البته از این موضوع نباید  غافل شویم که هزینه‌هایی به ما تحمیل شد که نقشی در آنها نداشتیم. در چند ماه گذشته 650 هزار یورو به رادوشوویچ دادیم و اگر این 40 میلیارد را مجبور نمی‌شدیم پرداخت کنیم، بیشتر از 50 درصد آپشن‌ها را داده بودیم. یک نفر از سال 95-96 طلبی از ما داشت 20-30 هزار دلار بود که علیه ما 30 میلیارد حکم گرفت. اگر اینها نبود، ما هم پاداش و هم آپشن‌ها را پرداخت می‌کردیم و بازیکنان حق داشتند.
درویش در خصوص این موضوع که در این میان یک پیشکسوت پرسپولیس هم 72 هزار دلار را برداشت کرده و آیا این به پول برمی‌گردد؟ گفت: این حکم دادگاه است و این‌طور نیست که کسی دوست نداشته باشد انجام نشود. این حکم قطعی است و پول باید به حساب پرسپولیس برگردد.
وی در واکنش به این موضوع که همچنان گل‌محمدی می‌گوید که با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد، تصریح کرد: مشکلاتی هم برای تعدادی از بازیکنان ما به وجود آمده که از نظر روحی به آنها آسیب زده. ما بدهی به اعضای تیم نیستیم. هیچکس نمی‌تواند تیم ما را با تیم دیگری قیاس کند. تیم‌های دیگر 500 یا 700 میلیارد فصل گذشته هزینه کردند و یک قهرمانی هم به دست نیاوردند. تیمی که 3 قهرمانی به دست آورده حالت معمولش این است که بازیکنش دنبال آپشن و پاداش‌اش نباشد چون هر کاری که باید انجام می‌داده را کرده است. متأسفانه هزینه‌هایی به ما تحمیل شده و یکسری بدهی‌هایی که افشا نشده حسابرس دولتی تایید کرده که باید به حساب باشگاه برگردد. ان‌شاءالله فضایی فراهم می‌شود که مزد این یکدستی و نتایج درخشان تیم را بدهیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که می‌داند مبلغ کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس چقدر بوده؟ گفت: نه، من حسابدار آنها نبودم.
درویش در واکنش به این موضوع که در دو هفته گذشته درباره عدم حضور کریم باقری در پرسپولیس حرف‌هایی زد و مربی پیشین پرسپولیس آن صحبت‌ها را تکذیب کرد، گفت: کریم باقری هم یک مشکلاتی دارد، ضمن اینکه من قبلا گفتم باقری از بزرگان فوتبال ما است و الان فضایی برای ادامه همکاری نیست. تیم ما بزرگ کم ندارد و پرسپولیس مهد بزرگان فوتبال ایران است و هرازگاهی یک نفر باید برود تا یک نفر دیگر را جایگزین کنیم. ان‌شاءالله فضایی فراهم شود که اگر باقری علاقه‌مند کار در فوتبال است، در جای دیگر فعالیت کند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با مدیرعامل استقلال توافقی داشته که دو باشگاه از هم شکایت نکنند؟ تصریح کرد: نه، سازمان لیگ بر آن شد که قرارداد هر 16 تیم لیگ برتر بررسی شود و منوط به این موضوع نباشد که اگر تیمی شکایت کرد مورد بررسی قرار گیرد. از چهارشنبه گذشته قرار بر این شد که همه تیم‌های لیگ برتری قرارداد‌هایشان بررسی شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بحثی مطرح شده که یک تیم از بین استقلال و پرسپولیس می‌تواند در ورزشگاه آزادی بازی کند، گفت: بالطبع اگر قرار بر این باشد که یک تیم در آزادی بازی کند طبق شواهد، قراین و منطق پرسپولیس است که باید در آزادی بازی کند، چون پرسپولیس امروز بازی کرده و چند روز دیگر باید برود انزلی با ملوان بازی کند و دوباره برگردد تهران و بار دیگر به شهر دیگری رفته و بعد از آن به تاجیکستان برویم، به نظر شما رمقی برای تیم می‌ماند؟ نتیجه‌اش می‌شود یاسین سلمانی که به جهت فشارهای زیادی که متحمل شد، رباط پاره کرد.

درویش در پاسخ به این سؤال که با عسگریان درباره این موضوع صحبت کرده است؟ عنوان کرد: بله آنها هم این منطق را قبول دارند که اگر بنا باشد یک تیمی خارج از خانه بازی کند تیمی باید برود که فاصله زمانی بازی‌هایش بیشتر است. ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فاصله زمانی بازی‌هایمان کم است.
وی در پاسخ به این پرسش که درباره غرامت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی اقدامی انجام داده‌اند؟ گفت: این کار براساس روال قانونی‌اش جلو می‌رود و همانطور که درباره پرونده لوکادیا کارگروه بین‌الملل کارش را جلو برد، کار خواهیم کرد. مهم سلامتی بازیکن است اما همه دنبال غرامت هستند و به دنبال سلامتی مرتضی پورعلی‌گنجی نیستند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پورعلی‌گنجی از سَمبل‌های فوتبال ایران و پرسپولیس است و در چند روز آینده قراردادش را تمدید می‌کنیم.

زاهدی: درگیری در تیم؟ بحث تاکتیکی می کردیم! 

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: هواداران پرسپولیس همیشه حضور دارند و از ما حمایت کردند و خوشحالیم که امروز با یک بازی باکیفیت توانستیم برنده بازی باشیم.
وی درباره ضربه پنالتی که بیرانوند گرفت، اظهار داشت: حضور دروازه‌بانان بزرگ چنین جایی خودش را نشان می‌دهد. بیرانوند یک رکن اساسی در پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که بیرانوند را در کنار خودمان داریم، چون غیر از دروازه‌بانی یک لیدر خوب هم برای ما است.
مهاجم پرسپولیس درباره گلی که به سعید صادقی داد، عنوان کرد: فقط حضور سعید را پشت خودم حس کردم و خیلی خوشحالم که منجر به گل شد.
زاهدی درباره درگیری که بین بازیکنان پرسپولیس هنگام ضربه ایستگاهی پیش از گل اول به وجود آمد، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در تیم‌مان نداریم بحث و درگیری است. درباره اینکه چه کار کنیم و کدام کار تاکتیکی را انجام دهیم، صحبت می‌کردیم. به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی می‌فهمیدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

ترابی: حواله خودروی فوتبالیستها؟ بعدا حرف می زنم

مهدی ترابی بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از یک ماه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. به هواداران تبریک می‌گویم. از هر لحاظ تیم برتر میدان بوده و به آن چیزی که مستحقش بودیم، رسیدیم.
وی افزود: بیرانوند با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت. باید از او تشکر کنیم که خیال‌مان را راحت کرد. هر چه جلوتر رفتیم شرایط بهتر شد و بچه‌ها بازی بهتری ارائه دادند. بازیکنان توانستند آن چیزی که کادر فنی از ما خواسته را در زمین پیاده کنند.
بازیکن پرسپولیس درباره درگیری میان سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در میان بازی گفت: متوجه این صحنه نشدم.
ترابی در پاسخ به اینکه در مورد اتفاقات فلسطین و مردم این کشور چه نظری دارد، گفت: ان‌شاءالله مردم این کشور در مقابل ظلمی که به آنها می‌شود، موفق باشند.
وی درباره حواشی که میان بعضی فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران در موضوع پاداش جام جهانی فوتبال و حواله واردات خودرو پیش آمد، گفت: متأسفانه اتفاقاتی پیش آمد و هر دو طرف در آن سهم داشتند. الان نمی‌خواهم درباره آن خیلی صحبتی کنم، ان‌شاءالله در فرصت بهتر درباره این موضوع حرف‌هایم را می‌زنم.

صادقی: دعوت به تیم ملی؟ مربیگری سلیقه‌ای است

سعید صادقی هافبک پرسپولیس که پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال تاجیکستان کار کرده بودیم و دقیقاً از نقطه ضعف‌شان به گل رسیدیم. یحیی گل‌محمدی درست می‌گوید، نیمه اول را بد شروع کردیم، اما در نیمه دوم بازی را خوب شروع کرده و با کنترل روند مسابقه سه امتیاز را بگیریم.
وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در گل‌گهر مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار داشت، اما در حال حاضر که او سرمربی تیم ملی است به اردوی این تیم دعوت نمی‌شود، گفت: دلیلش را نمی‌دانم، اما به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. مربیگری سلیقه‌ای است و شاید در پست من بازیکنان بهتری حضور داشته باشند. برای ایشان و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تأثیرگذاری سیستم کمک داور ویدیویی VAR در دیدار این تیم برابر استقلال تاجیکستان تصریح کرد: امروز همه شاهد تصمیم VAR بودیم که گل من را درست اعلام کرد. کمک داور ابتدا آفساید گرفت، ولی داور به کمک VAR گل را سالم اعلام کرد. طبیعتا حضور VAR در فوتبال ایران باعث پیشرفت خواهد شد. کمترین چیزی که می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند استفاده از سیستم VAR است و به فوتبال و فوتبالیست‌ها کمک خواهد کرد.

باهویی: روی من خطای پنالتی رخ داد

نبیل باهویی مهاجم پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی دقایق پایانی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان که روی او اتفاق افتاد، اظهار داشت: احساس می‌کنم که آن صحنه پنالتی بود، اما داور است که در این باره تصمیم می‌گیرد و به نظر او احترام می‌گذاریم.
وی در مورد اینکه زمان زیادی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: اگر زمان کم یا زیادی در زمین باشم، تمام تلاش خودم را می‌کنم. خودم را روز به روز و تمرین به تمرین نشان می‌دهم و تلاشم را می‌کنم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد رفته رفته در این تیم جا می‌افتد، گفت: هر چیزی زمان خودش را می‌برد، اما من بخشی از تیم پرسپولیس هستم و از این بابت خوشحالم.

بیرانوند: پنالتی را با انرژی و تشویق هواداران پرسپولیس گرفتم

علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به مردم عزیز ایران و مخصوصاً هواداران پرسپولیسِ بزرگ تبریک می‌گویم. دقیقه سوم بازی پنالتی دادیم و خدا را شکر می‌کنم که گرفتم. هر اتفاق بزرگی برای پرسپولیس رقم بزنم به خاطر انرژی مثبت هواداران پرسپولیس است.
«به طور کامل مالکیت بازی در اختیار ما بود». وی با بیان این جمله تصریح کرد: دست تک تک هواداران را می‌بوسم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم هیچ راهی نیست جز اینکه سه امتیاز شیرین به هواداران به خصوص هواداران خانم بدهیم. خیلی خوشحالم و از انرژی هواداران لذت بردم. اگر کاری کردم به خاطر تشویق هواداران بود. قبل از اینکه پنالتی بدهیم هواداران یک صدا تشویقم می‌کردند و از آنها ممنونم.
دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص شانس صعود تیمش به مرحله بعدی گفت: بازی سختی با استقلال تاجیکستان داشتیم و گل زدن به آنها سخت است. امیدوارم در بازی برگشت نیز سه امتیاز بگیریم. اگر استقلال را در تاجیکستان شکست دهیم مطمئن هستم از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه