اخبار داغ

استقلال 1 – آلومینیوم صفر؛

لیگ برتر فوتبال| سر رمضانی آلومینیوم را خم کرد/ 3 امتیاز برای صدرنشینی

لیگ برتر فوتبال| سر رمضانی آلومینیوم را خم کرد/ 3 امتیاز برای صدرنشینی
در آغاز رقابتهای هفته هشتم استقلال در خانه آلومینیوم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال در مهمترین بازی روز نخست هفته هشتم در خانه به مصاف آلومینیوم رفت. تیمی که با انگاره های مجتبی حسینی از همیشه چغرتر و سخکتوش تر بود اما استقلال در حضور تماشاگرانش فقط به 3 امتیاز می اندیشید.

بازی طبق انتظارات با حلات استقلال آغاز شد اما دفاع چند لایه آلومینیوم باز نمی شد تا سرانجام روی اشتباه گلر استقلال آرمان رمضانی با یک ضربه سر گل زد تا استقلال با گل به رختکن برود.
نیمه دوم نیز امتداد نیمه اول بود با این تفاوت که حملات استقلال منطقی تر بود و آلومینیوم نیز برای جبران گل خورده چشم به ضدحملات داشت. با این وجود بازی فیزیکی و درگیرانه دنبال شد و همین سبب شد تا استقلال در دقایق پایانی اخراجی دهد و مرادمند اخراج شود. با 10 نفره شدن استقلال آلومینیوم سراپا حمله شد و حتی تیر دروازه استقلال را لرزاند اما در نهایت اتفاقی نیفتاد تا استقلال با همان یک گل بازی را به سود خود تمام کرده و به صدر جدول پرواز کند.

استقلال 1
گل: آرمان رمضانی (37)

آلومینیوم صفر
گل:-

استقلال:
سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور (72، امید حامدی فر)، سعید مهری، آرش رضاوند (86، ایمان سلیمی)، مهرداد محمدی (86، جعفر سلمانی)، آرمان رمضانی (59، گوستاوو بلانکو)
سرمربی: جواد نکونام

آلومینیوم:
محمد خلیفه، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری (64، میلاد شیخ فخرالدینی)، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن (64، علیرضا نقی‌زاده)، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، مرتضی تبریزی
سرمربی: مجتبی حسینی

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه