اخبار داغ

بازیکنان و کادر استقلال چه گفتند؟

سامره: شاید پرسپولیس از دو تیم خیالی شکایت کند!/ حامدی فر: تشر چشمی؟ روزبه بزرگ ماست

سامره: شاید پرسپولیس از دو تیم خیالی شکایت کند!/ حامدی فر:  تشر چشمی؟  روزبه بزرگ ماست
بازیکنان و کادر استقلال پس از شکست آلومینیوم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر،  استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم رفت و با یک گل این تیم را شکست داد.
پس از پایان بازی بازیکنان و کادر استقلال صحبت کردند.

رمضانی: خوش‌شانس‌تر بودم، بیشتر گل‌ می‌زدم
آرمان رمضانی مهاجم استقلال پس از به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: سال گذشته شرایط سختی بود. با این حال امسال اگر خوش‌شانس‌تر بودم، در این فصل گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم. بازی مهمی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر می‌کنیم.
وی در مورد ثبات خود در ترکیب استقلال با حمایت جواد نکونام خاطرنشان کرد: ابتدای فصل اتفاقاتی در استقلال افتاد که ماجرایی طولانی دارد و الان نمی‌توان به آن اشاره کرد. انگیزه زیادی داشتم و دارم. انگیزه من الان دوبرابر شده است و خیلی خوب تمرین کردم. خدا را شکر کادر فنی به این تلاش‌ها نگاه کرد و به من فرصت داد. انگیزه زیادی برای این فصل دارم.
مهاجم استقلال درباره اینکه مادرش هم در ورزشگاه آزادی حضور داشت، گفت: خدا را شکر. خانواده‌ام هم به ورزشگاه آمده بودند و این گل را به آنها تقدیم می‌کنم.

بلانکو: خوشحالم که برای استقلال بازی کردم
گوستاوو بلانکو مهاجم اسپانیایی استقلال پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم که نخستین بازی رسمی او با پیراهن استقلال به شمار می‌رفت، اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه پیروز شدیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.
وی در مورد احساس خود از پوشیدن پیراهن استقلال در یک دیدار رسمی برای اولین بار خاطرنشان کرد: از اینکه برای اولین بار در تیم استقلال بازی کردم، احساس خوبی دارم و خوشحال هستم. امیدوارم در بازی بعدی بهتر از امروز باشم.
مهاجم اسپانیایی استقلال درباره هواداران این تیم گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه اتفاق خوبی برای من و استقلال بود و از دیدن آنها خوشحال هستم.

مرادمند: چیزی بگویم، 5 دقیقه دیگر محروم می‌شوم
محمدحسین مرادمند مدافع استقلال بعد از بازی استقلال مقابل آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: خداراشکر دل هوادارانمان را شاد کردیم و توانستیم 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم. از این بابت خوشحالیم.
وی درباره تداوم پیروزی‌های استقلال، عنوان کرد: همه ما و مجموعه استقلال تلاش می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم. برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنیم و روزهای سخت‌تری در انتظار ما است.
مدافع استقلال که با کارت قرمز داور مسابقه از زمین اخراج شد، درباره علت دریافت کارت زرد اول خود، تصریح کرد: قول دادم خودم را کنترل کنم. کاری به این صحنه ندارم و کلی حرف می‌زنم، چیزی نمی‌گویم چرا که محروم می‌شوم. الان هم حرفی درباره داوری ندارم، چون می‌دانم اگر چیزی بگویم، 5 دقیقه دیگر محروم می‌شوم و نمی‌خواهم بهانه به دست کسی بدهم. فقط واقعاً الکی اخراج شدم. در صحنه کارت دوم فکر کردم خطای بازیکن حریف را گرفته است. مانده‌ام چرا اینگونه شد. به خودم قول داده‌ام حرفی درباره داوری نزنم؛ اما نمی‌شود.
مرادمند در پاسخ در مورد صحنه‌ اخراجش که بازیکنان وی را کنترل کردند تا سمت داور نرود، گفت: حق ما، استقلال و هواداران تیم خورده می‌شود چه کسی باید دفاع کند؟ ما باید در زمین دفاع کنیم. حالا اگر با ناداوری از زمین خارج شویم و شکست بخوریم، به اشتباه من تبدیل می‌شود و هیچ وقت خودم را نمی‌بخشم. خیلی خودم را کنترل می‌کنم که چیزی نگویم. به مهدوی داور بازی خسته نباشید می‌گویم، خیلی زحمت کشید.
وی در پایان گفت: در دقایق پایانی خیلی استرس داشتم. هر چه ناداوری‌ها زیادتر شود و عرصه را به استقلال تنگ‌تر کنند ما به خاطر هواداران بیشتر تلاش می‌کنیم و با عشق و دل‌مان می‌جنگیم.

مهری: من قراردادم را کم نکردم!
سعید مهری هافبک استقلال پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم گفت: بازی سختی بود و بعد از اینکه 10 نفره هم شدیم خیلی سخت‌تر شد، خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی درباره اینکه اواخر بازی با آلومینیوم با عصبانیت بازی می‌کرد، یادآور شد: صحنه اخراج مرادمند را اگر ببینید، اصلاً خطا نبود که اخطار داشته باشد. مگر الان ورزشگاه آزادی مجهز به VAR نیست؟ برای بازی‌های آسیایی استفاده می‌شود و فقط ما نمی‌توانیم این سیستم را داشته باشیم؟ الان تیم ما 20 دقیقه تحت فشار بود و بازی بعد هم مرادمند محروم است. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر VAR را بیاوریم و استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «با شرایط ابتدای فصل، فکر می‌کردید الان در صدر جدول باشید؟»، تصریح کرد: استقلال هر چقدر هم که مشکل داشته باشد باید برای قهرمانی بجنگد و ما هم باید تلاش کنیم.
مهری درباره روند صعودی استقلال در جدول خاطر نشان کرد: خدا را شکر روندی صعودی داریم و مشکلات مالی کم و بیش حل شده و فقط برای سال گذشته مانده است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک مشکلات حل خواهد شد.
این بازیکن در واکنش به کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه او هم قراردادش را کم کرده است یا خیر، تصریح کرد: بله بازیکنان قراردادشان را کم کردند، اما من قراردادم را کم نکردم! تیم ما خیلی همدل است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل قهرمان شویم.

حامدی فر: تشر چشمی؟ روزبه بزرگ ماست
امید حامدی‌فر هافبک استقلال پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و باز خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.
وی در مورد اواخر بازی که روزبه چشمی در صحنه‌ای عصبانی شد و به او تَشر زد، تصریح کرد: روزبه بزرگ ماست. فشار بازی بالا بود و شاید نکته‌ای را با عصبانیت گفت. چیز مهمی نبود و روزبه بزرگ تیم است.
هافبک تیم فوتبال استقلال درباره جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه که عالی بود و خوشحالیم همیشه آنها را کنارمان داریم. امیدوارم هر بازی به تعدادشان افزوده شود.

حسینی: چیز خاصی به داور نگفتم
سیدحسین حسینی گلر استقلال بعد از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی ارائه دهیم و به یک برد خوب برسیم. آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. فیلم بازی‌های قبلی‌شان را دیده بودیم و پیروزی مقابل این تیم کار سختی است.
وی درباره کسر قرارداد بعضی اعضای تیم گفت: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم، واقعاً کار بزرگی کردند. کسر قرارداد کار راحتی نبود. همه ما نشان دادیم چه اتحادی داریم. از نکونام تشکر می‌کنم که اولین نفر قراردادش را کم کرد و من هم وظیفه خودم را انجام دادم. با چند نفر از بچه‌ها صحبت کردم و آنها قبول کردند مبلغ قراردادشان را کاهش دهند.
دروازه‌بان استقلال درباره حواشی دیدار تیمش مقابل آلومینیوم، درگیری حین بازی و دریافت کارت زرد، عنوان کرد:  بحث خیلی کوچکی بود که بی‌جهت بزرگ شد و من چیز خاصی به داور نگفتم. یکی از بازیکنان رقیب می‌گفت باید به مرادمند کارت قرمز بدهید. من به این موضوع اعتراض کردم که داور الکی کارت زرد به من نشان داد. درباره داوری هیچ اعتراضی ندارم، همه عملکرد او را دیدند. فقط اگر این داوری برای تیم‌های رقیب ما باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ من دیگر هیچ چیزی برای گفتن ندارم.
حسینی با خطاب قراردادن تماشاگران استقلال، تصریح کرد: جا دارد از تماشاگران تیم تشکر کنم. امروز سنگ تمام گذاشتند و ان‌شاءالله بازی‌های بعدی کنار ما باشند و این جو فوق العاده را دوباره رقم بزنند تا بتوانیم با حمایت آنها برنده بازی باشیم.

سامره: شاید پرسپولیس از دو تیم خیالی شکایت کند!
علی سامره سرپرست استقلال پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال اظهار داشت: این کار فرار رو به جلو است و کاری غیر از این ندارند. آنها قانون را دور زدند و محکوم شدند و برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند، شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند!
وی در مورد اظهارات حسن روشن، پیشکسوت استقلال علیه او تصریح کرد: به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است ولی در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. احترام ایشان واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.
سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.
سامره در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن 10 دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت 5،6 دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه