اخبار داغ

احوالپرسی مربی تیم فوتبال زنان با مدافع تیم ملی؛

عیادت رییس فدراسیون فوتبال، گل محمدی و رفیعی از پورعلی‌گنجی/ تماس تلفنی تاج با آزمون+عکس

عیادت رییس فدراسیون فوتبال، گل محمدی و رفیعی از پورعلی‌گنجی/ تماس تلفنی تاج با آزمون+عکس
رئیس فدراسیون فوتبال از مدافع مصدوم تیم ملی عیادت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صبح امروز به همراه مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم ملی و حمید حمیسی رییس حراست فدراسیون با حضور در بیمارستان آتیه تهران از مرتضی پورعلی‌گنجی عیادت کرد.

در این دیدار تاج ضمن عیادت و آرزوی سلامتی برای مرتضی پورعلی‌گنجی بر حمایت فدراسیون فوتبال از مدافع تیم ملی به پزشکان تیم ملی تاکید کرد.

همچنین مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان که به همراه این تیم در استرالیا حضور دارد، در تماسی تلفنی با پورعلی‌گنجی گفت‌وگو و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کرد.

همچین شب گذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی و کادر پزشکی پرسپولیس به نمایندگی از سایر اعضای تیم از مرتضی پورعلی‌گنجی عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

تماس تلفنی رییس فدراسیون با سرمربی تیم ملی فوتبال زنان

رییس فدراسیون در تماس تلفنی با اردوی تیم ملی زنان در استرالیا از مساعی کلیه اعضا تیم تقدیر کرد. مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صبح امروز در تماس تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ضمن تقدیر از عملکرد ملی پوشان در دیدار در برابر استرالیا و چین تایپه گفت: علاقمندان به فوتبال مشتاقانه بازی های شما را پیگیر هستند. مایه مسرت است که ملی پوشان نهایت تلاش خود برای موفقیت تیم ملی کشورشان انجام داده اند. امیدوارم روند صعودی دو بازی اخیر در دیدار مقابل فیلیپین هم تداوم داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه