اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تلاش آمریکا برای اتهام زنی به ایران/ کاخ سفید از نابودی رژیم صهیونیستی در هراس است!

تلاش آمریکا برای اتهام زنی به ایران/ کاخ سفید از نابودی رژیم صهیونیستی در هراس است!
در حالی ایالات متحده آمریکا سیاست اتهام زنی به ایران در جنگ غزه را در پیش گرفته است که از شکست و نابودی رژیم صهیونیستی در هراس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اوج گیری جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و موج کشتار کودکان و زنان در سرزمین های اشغالی بدون تردید با حمایت های همه جانبه کاخ سفید در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است.

حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، قطع آب، برق و تحریم دارو و همچنین به شهادت رساندن بی‌گناهان در میان دیدگان مبهوت و سکوت تلخ جهانیان، جنایتی تاریخی و اسفناکی را رقم زده است که همگی در سایه حمایت های غرب و  ارسال و به‌کارگیری سلاح‌های مختلف از جمله تسلیحات ممنوعه صورت می گیرد.

پس از بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی و کشتار مجروحان و مردمی که به بیمارستان پناه برده بودند، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با تل آویو سفر کرد تا در تصویری گویا از حمایت های همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی را از قاب دوربین ها به جهان مخابره کند.

کاخ سفید تمام قد در حمایت از رژیم صهیونیستی

بایدن در سفر خود به سرزمین‌های اشغالی ضمن تاکید مجدد بر ادامه حمایت های واشنگتن از رژیم‌صهیونیستی عنوان کرده بود که اگر در اینجا اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم! 

علاوه بر این پس از آنکه عملیات طوفان الاقصی مواضع صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار داد، آمریکا ۲ ناو جنگی خود را برای حمایت از رژیم صهیونسیتی و کشتار مردم بی دفاع غزه راهی دریای مدیترانه کرد و همزمان ارسال محموله های بزرگ تجهیزات جنگی برای اسراییل را آغاز کرد.

ایالات متحده آمریکا همواره از رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین پایگاه خود در منطقه حمایت کرده است چرا که نبود این رژیم در منطقه را همواره برای خود تهدیدی از قبل کشورهای اسلامی دانسته است.

بسیاری بر این باورند که انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت فلسطینی نتیجه رفتارهای تحریک آمیز چند ماه اخیر دولت نتانیاهو بود، اقداماتی که خشم مردم فلسطین و گروه های مقاومت را به دنبال داشت و موجب شد تا در نهایت حمله ای همه جانبه علیه صهیونیست ها صورت گیرد.

این، اما تنها یک روی ماجراست. سناریوی آمریکایی- صهیونیستی همواره در تلاش بوده است که محاصره غزه و کرانه باختری را آنقدر سخت و همه جانبه کند تا مردم غزه به مصر و مردم کرانه باختری به اردن مهاجرت کنند بدین ترتیب استقرار این رژیم در سرزمین های اشغالی به طور کامل و بدون حضور فلسطینیان باشد اما، اشتباه استراتژیک صهیونیست ها موجب شد حمله برق آسا گردان های القسام ساختار اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل و شکست ترمیم ناپذیر کند.

هراس آمریکا از نابودی رژیم صهیونیستی بهانه اتهام زنی به ایران

حال، اما ایالات متحده آمریکا نگران هراسان از شکست و نابودی رژیم صهیونیستی به دنبال اتهام زنی به ایران است.

در این باره رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان بارها تاکید کرده است که هر اقدامی از سوی حماس در سرزمین های اشغالی تصمیم و اقدام جوانان فلسطینی است. حماس  نه از جمهوری اسلامی ایران دستور می‌گیرند و نه ما دستور العملی به آنها می‌دهیم. 

این در حالی است که به گفته امیرعبداللهیان در گفتگو با بلومبرگ، آمریکا به طور کامل در کنار رژیم اسرائیل قرار گرفته در حالی که به ایران توصیه می‌کند خویشتنداری کند. کاخ سفید به ما پیام می‌دهد که ما به عنوان آمریکا به دنبال گسترش دامنه جنگ نیستیم و از ایران می‌خواهیم خویشتنداری کند. در حالی که خودش خویشتنداری نمی‌کند و در کنار یک طرف جنگ، قرار گرفته است. آن هم در کنار یک رژیم اشغالگر قرار گرفته است.

وی این را هم گفت که بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت این جنگ در اختیار آمریکا است و اسرائیل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می‌دهد چون در داخل رژیم اسرائیل وضعیت فرو ریخته‌ای وجود دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه