اخبار داغ

پایان مسابقات تراپ میکس بدون مدال؛

تیراندازی قهرمانی آسیا| توقف نوروزیان در یک قدمی کسب سهمیه؛ تیرانداز ایرانی ششم شد

تیراندازی قهرمانی آسیا| توقف نوروزیان در یک قدمی کسب سهمیه؛ تیرانداز ایرانی ششم شد
در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، تیراندازی در یک قدمی کسب سهمیه، ششم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در آخرین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی و در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان، پوریا نوروزیان با ۵۹۵ امتیاز به عنوان نفر سوم راهی فینال شد. نوروزیان در فینال در جایگاه ششم ایستاد و در یک‌قدمی کسب سهمیه المپیک از رسیدن به آن باز ماند.

امیرمحمد نکونام با ۵۸۵ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد و مهیار صداقت با ۵۸۱ امتیاز بیست و چهارم شد.

همچنین تیم تفنگ سه وضعیت کشورمان با ترکیب پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با ۱۷۵۷ امتیاز بعد از چین، هند و ژاپن چهارم شد.

پایان مسابقات تراپ میکس بدون مدال

در آخرین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی و در تراپ میکس تیم ب ایران با ترکیب مرضیه پرورش‌نیا و محمد حسین پرورش‌نیا با امتیاز ۱۲۴ در جایگاه سیزدهم ایستاد و تیم الف نیز با ترکیب شیوا فرح‌پور و بابک یگانه با ۱۲۲ امتیاز چهاردهم شد.

در تراپ انفرادی بابک یگانه در حالی که در یک قدمی کسب سهمیه المپیک بود، صاحب مدال برنز شد و تیم تراپ ایران نیز با ترکیب بابک یگانه، محمد حسین پرورش‌نیا و محمد بیرانوند در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت. مدال برنز تیمی و انفرادی تراپ نخستین مدال تاریخ اهداف پروازی در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می‌شود

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه