اخبار داغ

شمس‌آذر ۲ - استقلال ۲؛

لیگ برتر فوتبال| تساوی پر گل در هوای بارانی قزوین؛ کارستان شمس‌آذر مقابل ستاره‌های آبی!

لیگ برتر فوتبال| تساوی پر گل در هوای بارانی قزوین؛ کارستان شمس‌آذر مقابل ستاره‌های آبی!
دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و استقلال با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز (پنج‌شنبه - ۱۱ آبان‌ماه) در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین طی دیداری از چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در حالی که پیش از این مقرر شده بود استقلالی‌ها با لباس آبی مقابل شمس‌آذر به میدان بروند، با ایرادگیری عجیب از سوی ناظر بازی، آبی‌پوشان مجبور به استفاده از لباس دوم خود (سفید) شدند. این بازی در هوای بارانی و سرد شهر قزوین برگزار شد.

شاگردان سعید دقیقی در نیمه نخست با ارائه بازی جسورانه، بارها دروازه استقلال را تهدید کردند اما این کوین یامگا بود که روی پنالتی به‌‌دست آمده، باز هم به گل‌زن استقلالی‌ها تبدیل شد و تیمش را در نیمه اول پیش انداخت؛ نتیجه‌ای که تا پایان نیمه باقی ماند.

در ابتدای نیمه دوم اما قزوینی‌های میزبان مزد تلاش‌های خود را روی یک سانتر و اشتباه مدافع استقلال در جای‌گیری گرفتند تا شمس‌آذر بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه باز هم استقلال با اشتباه مدافع و دروازه‌بان شمس‌آذر، توسط آرمان رمضانی پیش افتاد.

تیم قزوینی اما با این گل دست از تلاش نکشید تا گل دوم را این بار در محوطه جریمه و به سادگی توسط گودرزی به ثمر برساند. در پایان این بازی حساس با تساوی به اتمام رسید تا سپاهان و پرسپولیس امید به بهبود جایگاه‌شان در جدول داشته باشند.

شمس‌آذر ۲
گل: امیرمحمد نسائی (۴۶) - حسین گودرزی (۶۹)

استقلال ۲
گل: کوین یامگا (۲۵ - پنالتی) - آرمان رمضانی (۶۰)

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی‌اصغر اعرابی و رحمان جعفری.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه