اخبار داغ

پرسپولیس ۲ - صنعت‌نفت ۲؛

لیگ برتر فوتبال| آتش نفت به جان پرسپولیس؛ سرخ‌ها بازی برده را باختند!

لیگ برتر فوتبال| آتش نفت به جان پرسپولیس؛ سرخ‌ها بازی برده را باختند!
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان به تساوی خانگی دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این تیم جسور نفت بود که با ارائه یک بازی بابرنامه، به گل اول دست یافت. البته نفتی‌ها در این نیمه یک اخراجی هم دادند تا پیش‌بینی کار سخت تیم عبدالله ویسی در نیمه دوم مقابل تیم پرستاره پرسپولیس سخت نباشد.

برخورداری از حمایت هواداران و ده نفره شدن نفت، باعث شد تا پرسپولیس در نیمه دوم سوار بر بازی باشد و توسط محمد عمری روی اشتباه مدافع نفت به گل تساوی برسد. دقایقی بعد هم گئورگی گولسیانی روی یک ضربه پنالتی، پرسپولیس را پیش انداخت.

در واپسین دقایق بازی بالاخره نفت روی ناهماهنگی پرسپولیس به گل تساوی دست یافت تا صدر همچنان در دست استقلال بماند و پرسپولیس ۲ امتیاز مهم را در خانه از دست بدهد.

پرسپولیس ۲
گل: محمد عمری (۵۷) - گئورکی گولسیانی (۷۵)

صنعت‌نفت ۲
گل: علی یوسف (۱۳)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی و نبیل باهویی.

ترکیب صنعت نفت:  پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری، احمد شریعت‌زاده و علی یوسف.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه