اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در گفت و گو با دانا مطرح کرد؛

جریانی پشت پرده‌ باعث استعفای خانم برومند شد/ از این جریان اعلام انزجار می‌کنیم

جریانی پشت پرده‌ باعث استعفای خانم برومند شد/ از این جریان اعلام انزجار می‌کنیم
سید علی یزدی خواه نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید تاسف خورد به حال کسانی که جبهه انقلاب را به عدم تحمل متهم می کنند و ما از جریان پشت پرده ای که منجر به استعفای اجباری خانم برومند شد، اعلام انزجار می کنیم.   

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیروز خبر استعفای مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما رسانه ای شد و خیلی زود برخلاف رویه های سابق چنین استعفاهایی، خانه سینما با این استعفا موافقت کرد تا این نهاد صنفی به مانند همیشه درگیر حاشیه هایی فراتر از متن باشد؛ حاشیه هایی که معمولا یک سر آن خود خانه سینما است. از همراهی و حمایت از بیانیه نویس ها تا حرکت در مسیری به جز راهی که به رفاه و پیگیری اوضاع بیمه و بیکاری اهالی سینما منجر شود! گویا خانه سینما عادت دارد تا همیشه خودش را درگیر حواشی بی مورد و الکی کند و معمولا به جای فرار کردن از این حواشی، اتفاقا ترجیح می دهد در متن این حواشی رژه برود.

آخرین این حاشیه ها به صحبت های مرضیه برومند در مراسم تشییع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر برمی گردد که برومند خطاب به مسئولان هنری گفت: اگر با ما همراهی و همدلی داشته باشید، حتی حاضریم که با اسرائیل نیز مبارزه کنیم.

بعد از این صحبت ها بود که همان جا عده ای با هو کردن برومند، به این صحبت ها واکنش نشان دادند و در ادامه با رفتاری زامبی گونه و وحشیانه، در فضای مجازی شروع به هتاکی و فحش دادن به برومند کردند و تا توانستند سپاه ابرهه خود را زین کرده و همه پیاده نظامشان در مجازی را علیه برومند شوراندند. میزان این فشارها و استرس ها به حدی بود که می شد پیش بینی کرد که برومند توان ایستادگی در برابر این زامبی ها را نداشته باشد و بخواهد کنار بکشد و جالب اینجاست که با اولین استعفا، موافقت می شود و این موضوع به سرعت رسانه ای می شود.  

به بهانه این موضوع با سید علی یزدی خواه نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس گفت و گو کردیم که وی با اظهار تاسف از استعفای خانم برومند گفت: باید تاسف خورد به حال کسانی که جبهه انقلاب را به عدم تحمل متهم می کنند، خودشان صد پله رفتاری بدتر از این دارند و در برابر یک اظهار نظر اولیه و ابتدایی که همه انسان های آزاده عالم، که نه فقط شیعیان و مسلمانان و اعراب، بلکه همه جوامع انسانی از این نسل کشی صهیونیست ها اظهار تاسف و انزجار می کنند و این حداقل اظهار نظری بوده که خانم برومند گفته است و آن هم بر اساس آموزه های اخلاقی و انسانی ایشان بوده است. 

وی افزود: ما ضمن اینکه اظهار تاسف می کنیم برای عده ای که همیشه فرار رو به جلو دارند، یعنی خودشان بدترین گروه های فشار هستند و دیگران را متهم به این رفتارها می کنند. ما نیز از جریان پشت پرده ای که منجر به استعفای اجباری ایشان شد، اعلام انزجار می کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه